• Gilla
Hymas7 och 4 till
  • Laddar…
Riktigt bra:cool:.
 
  • Gilla
Hasse63
  • Laddar…
Om jag ska vara ärlig så gillar jag inte när appar är mer eller mindre bara en wrap av hemsidan. Känner att det saknar den native:a upplevelsen och flödet.
Men å andra sidan så fyller appen sin funktion och är enkel att scrolla och läsa de olika forumtrådarna.

Jag jobbar som apputvecklare och kanske är lite partiskt i frågan. Men om du vill kan du höra av dig så kan vi snacka lite om olika alternativ :)
 
  • Gilla
Roffe_riff och 1 till
  • Laddar…
Jag tycker inte den tillför något utöver web-versionen. Saknar ”notis-knappen” men den kanske dyker upp?
Nu är web-versionen redan bra, så det är kanske svårt att göra bättre?
Uppskattar att ni utvecklar det dock!
 
1977bjorn 1977bjorn skrev:
Saknar ”notis-knappen” men den kanske dyker upp?
Syns inte knappen Notiser för dig?

Skärmdump av diskussionsforum där notisknappen är markerad för att visa dess placering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
:crysmile:

Jaja, där är den väl då ;)

bara van att kolla uppe i hörnet
 
Vi har gjort Notiser lättåtkomligare i den uppdaterade appen på begäran av en engagerad medlem (läs @Dheri).
 
  • Gilla
AndersPS och 2 till
  • Laddar…
Tack, det var en utmärkt uppdatering.
 
  • Gilla
AndersPS
  • Laddar…
E
Fick något PM om att möjligheten att gå in på byggahus.se via Google kommer upphöra och att det mobilt ska ske genom någon app inom en snar framtid.

Är det Open Spurce så någon kolat att mjukvaran inte innehåller bloatware?

Känns riktigt läskigt det här, kan det vara kinesen som köpt upp plattformen till slut.
 
A
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi har uppdaterat vår app, både i iPhone, Android och tablets. Ladda ner appen för en bättre Byggahus-upplevelse och lämna gärna feedback i denna forumtråd.

Den nya appen går att ladda ner här:
[länk]

[länk]
På webben loggar man in med Google. I appen finns inte den möjligheten.
 
E El-Löken66 skrev:
Fick något PM om att möjligheten att gå in på byggahus.se via Google kommer upphöra och att det mobilt ska ske genom någon app inom en snar framtid.

Är det Open Spurce så någon kolat att mjukvaran inte innehåller bloatware?

Känns riktigt läskigt det här, kan det vara kinesen som köpt upp plattformen till slut.
Ladda gärna upp skärmdump på meddelandet så att vi kan se meddelandet och vem det är ifrån.
 
eavogels skrev:
På webben loggar man in med Google. I appen finns inte den möjligheten.
Vår appar använder sig delvis av något som kallas för WebView. Google stödjer tyvärr inte längre inloggning via Google i webviews. Google tog bort det stödet för mer än två år sedan.
 
E
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Ladda gärna upp skärmdump på meddelandet så att vi kan se meddelandet och vem det är ifrån.
Så här står det:
Vi blir jätteglada om du laddar ner appen och berättar vad du tycker.

Du som har en iphone eller ipad laddar enkelt ner appen via den här länken https://apps.apple.com/app/byggahus-se/id498014028

Om du har en android (t ex en samsung) klickar du på den här länken https://play.google.com/store/apps/details?id=com.byggahusapp

Lämna gärna feedback på appen i denna forumtråd https://www.byggahus.se/forum/threads/feedback-byggahus-appen.422611/

Tack för att du är en del av Byggahus.se.
 
Meddelandet är från mig. Vad är konstigt med det meddelandet? Varför blandar du in Google och kineser?
 
E
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Meddelandet är från mig. Vad är konstigt med det meddelandet? Varför blandar du in Google och kineser?
Lite zoroande bara.

Varför kan vi inte köra med Google längre?
Var kommer denna app ifrån?

Vi vet att det pågår ett stort tyst krig mellan Kina och västvärlden på olika fronter.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.