Fick av låsringen idag. Den har en sådan form att den är lite tjocka på motsatta sidan av öppningen. Så det var inte det som var felet (vilket jag hade hoppats). Så problemet kvarstå. Tror jag får ta den till verkstan.
 
A
S S_B_O skrev:
Fick av låsringen idag. Den har en sådan form att den är lite tjocka på motsatta sidan av öppningen. Så det var inte det som var felet (vilket jag hade hoppats). Så problemet kvarstå. Tror jag får ta den till verkstan.

Hand håller en växelmekanism med synlig tapp och mätbara delar mot en oordnad verkstadsbakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hand håller en metallbricka, 5mm tjock och 12.5mm bred, avsedd för användning med klinghållare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hand håller en svart klinghållare med utstickande tapp för växel, 5mm djup och 12.5mm bredd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

växeln är 5mm djup.
brickan skall vara 12.5 mm bred från kant till kant. klinghållare till utstickande tapp.
 
Nu är det löst. Lite pinsam att jag själv inte såg det, men det får jag ta... Åkte in till verkstan och de tittade och såg en liten lös metallbit. Tog bort den och sen var det löst. Vet inte var den kommer ifrån eller hur den kom dit.

Liten lös metallbit på papper med blå text "ingenjören sedan 1963".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
A
S S_B_O skrev:
Nu är det löst. Lite pinsam att jag själv inte såg det, men det får jag ta... Åkte in till verkstan och de tittade och såg en liten lös metallbit. Tog bort den och sen var det löst. Vet inte var den kommer ifrån eller hur den kom dit.

[bild]
den där kan inte ha varit med på bilderna.
Men skönt att det löste sig.. (y)(y)
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.