E El-Löken66 skrev:
Lär dig A-B-C. Alla står det.
Inte en admin.
Har du ens klickat på länken och läst vad som står där?

Tydligen inte!

Följande text kommer från Marlenes blogginlägg som jag länkade till:
Idag går Byggahus.se in i sommartempo. Det innebär att redaktionen har semester, men sajten i övrigt funkar precis som vanligt:”


Eller hänger du upp dig på att jag skrev ”… som alla andra”?
Det jag menade med ”som alla andra” är som dig, mig, Mats, Bo, Nino, etc.
 
Düsseldorff
E El-Löken66 skrev:
Givetvis.
Ibland är det svårt att veta om du trollar eller om du verkligen är en idiot. Men givet ett flertal trådar jag läst där du olyckligtvis valt att lägga dig i får jag utgå från att det är det senare som gäller. Det är tråkigt men vi andra får väl göra så gott vi kan för att hjälpa dig tillrätta.
 
  • Gilla
  • Älska
Fredrik7865 och 9 till
  • Laddar…
Düsseldorff
E El-Löken66 skrev:
Ser att du har för vana att skriva innehållslösa inlägg.

Vid tillfälle ska jag kolla upp om inte det är ett brott mot reglerna.

Har svårt att se att du, Bergendorff. Skulle kunna hjälpa mig med något överhuvudtaget.

Tack oavsett.
Skönt att du inte ger dig i alla fall. Det borgar ju för goda framtida diskussioner. Dessutom snyggt att det inte urartar i alltför mycket svordomar och könsord.

Låt oss agree to disagree, så länge. Skål!
 
@El-Löken66 mm behöver inte betyda alla.

Sen undrar jag varför du till och från raderar flera av dina inlägg i vissa diskussioner, som tex i denna tråd?
 
  • Gilla
Müssli och 3 till
  • Laddar…
L
Person i 3D-glasögon äter popcorn och ler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Viggo3234 och 2 till
  • Laddar…
A
är denna tråden verkligen seriös?
Menar man på allvar att man är smått irriterad eller förbannad över att admin inte lyder ens minsta vink?

Eller att man efter en stund börjar gnabbas om admin tagit semester eller inte....

För helvete, det är sommar... Inte fan ska väl man sitta med fjant då heller.. låt admin vara ifred ett tag så löser de detta när det regnar eller vill...För min del fortsätt som ni gör i admin... Det stör inte mig det minsta.
Och skulle jag blir så störd av en bild mm...
Så skulle jag ta en kopp kaffe eller en öl..
Och sedan ha glömt va som gjort mig upprörd.. ;)
 
  • Gilla
  • Älska
Pin och 7 till
  • Laddar…
Düsseldorff Bergendorff skrev:
Ja, alla. Jag är läskunnig. Det betyder fortfarande inte att sidan dyker.
Fast när vi slutar cykla på cykeln som driver generatorn som driver vår server så dör den nästan direkt. Så det måste ju vara NÅGON kvar som jobbar, det vet ju vem som helst.
 
  • Haha
Müssli
  • Laddar…
ingenmansland ingenmansland skrev:
Fast när vi slutar cykla på cykeln som driver generatorn som driver vår server så dör den nästan direkt. Så det måste ju vara NÅGON kvar som jobbar, det vet ju vem som helst.
Nu drivs den väl snarare av solel och inte av din cykel och solen skiner ju även om ingen är där
 
A
D Dr Jumping Jack skrev:
Nu drivs den väl snarare av solel och inte av din cykel och solen skiner ju även om ingen är där
Det är ju vi som skriver dom driver forumet..
admin underhåller och ser efter oss...
Så det löser sig nog.... ;)
 
Unikt namn
Maskintok skrev:
är denna tråden verkligen seriös?
Menar man på allvar att man är smått irriterad eller förbannad över att admin inte lyder ens minsta vink?

Eller att man efter en stund börjar gnabbas om admin tagit semester eller inte....

För helvete, det är sommar... Inte fan ska väl man sitta med fjant då heller.. låt admin vara ifred ett tag så löser de detta när det regnar eller vill...För min del fortsätt som ni gör i admin... Det stör inte mig det minsta.
Och skulle jag blir så störd av en bild mm...
Så skulle jag ta en kopp kaffe eller en öl..
Och sedan ha glömt va som gjort mig upprörd.. ;)
Om det är filen jag tror, så var det en pdf-fil som visade en faktura. Där maskeringen av personnummer och allt annat gick att ta bort med ett par klick i Adobe reader.

Det är delvis förståligt att en blir upprörd när det misstaget visar sig och posten inte går att redigera eftersom mer än 1h har passerat.

Men det hade ju samtidigt gått att uttrycka den frustrationen lite mer diplomatiskt.
 
  • Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 3 till
  • Laddar…
A
Unikt namn Unikt namn skrev:
Om det är filen jag tror, så var det en pdf-fil som visade en faktura. Där maskeringen av personnummer och allt annat gick att ta bort med ett par klick i Adobe reader.

Det är delvis förståligt att en blir upprörd när det misstaget visar sig och posten inte går att redigera eftersom mer än 1h har passerat.

Men det hade ju samtidigt gått att uttrycka den frustrationen lite mer diplomatiskt.
jaha.. Ja jo.. Men jösses..
raderat skiten och klippt till några bitar papper.. lagt ovanpå... sedan tagit foto.
klart och sluppit en massa sådant här...
 
Redigerat:
  • Gilla
El-Löken66 och 1 till
  • Laddar…
E
Unikt namn Unikt namn skrev:
Om det är filen jag tror, så var det en pdf-fil som visade en faktura. Där maskeringen av personnummer och allt annat gick att ta bort med ett par klick i Adobe reader.

Det är delvis förståligt att en blir upprörd när det misstaget visar sig och posten inte går att redigera eftersom mer än 1h har passerat.

Men det hade ju samtidigt gått att uttrycka den frustrationen lite mer diplomatiskt.
Länk?
 
R
Maskintok skrev:
jaha.. Ja jo.. Men jösses..
raderat skiten och klippt till några bitar papper.. lagt ovanpå... sedan tagit foto.
klart och sluppit en massa sådant här...
På inlägget som förklarar att det inte går att radera filen svarar du att du skulle "raderat filen"? :confused:
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
A
R RoAd skrev:
På inlägget som förklarar att det inte går att radera filen svarar du att du skulle "raderat filen"? :confused:
Går att redigera under en timme.
raderas andra inlägg går inte..
Men anmäla inlägg som olämpliga går ju..
 
A
R RoAd skrev:
På inlägget som förklarar att det inte går att radera filen svarar du att du skulle "raderat filen"? :confused:
ser väl vad man lägger upp.
DÅ kunde man ha raderat skiten och lagt upp nytt om man inte var nöjd...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.