HOBBY ARCHITECT
Ey2is3VXIAgKBC_
”Ursäkta att jag stör, jag ska bara ut här till altanen.”
 
  • Haha
  • Gilla
BaltzarH och 11 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
Ey4k5FhWUAUlNmI

:rolleyes:
 
Badrum som genomgångsrum har jag sett några gånger i verkligheten. Bland annat på ett extremt påkostat arkitektritat hus i ett exklusivt område.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
:rolleyes:
Perfekt när man vill svalka sig efteråt! :crysmile:
Ritning av en lägenhet med markerad plats för en frågetecknad bastu nära badrummet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nu har jag ingen ritning, men jag var en gång på visning av ett ”town house” (smalt hus i stan) i Frankrike, där man mitt i enda trappan mellan våningarna placerat toaletten! Så det var dels trappsteg genom toan, och man blockerade effektivt passagen mellan våningarna om man låste in sig på toan...
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
GammelMan99 och 3 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
Ey4mjDeW8AMDjIm
 
  • Haha
Hemmakatten
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
Ser ut att man inte caddat klart. Vart ska vi ställa skåpen? Mitt på golvet så länge. :)
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
När man absolut inte vill att huset ska smälta in i naturen.
[bild]
Kan slå vad om att det är en utlänning som byggt. Vilken inredning dessutom! :rolleyes:
[länk]
Haha, vad i helvete…

Snacka om sämsta tänkbara läge att sätta ner det huset på. Men det fanns väl inga pengar kvar till en bättre tomt antar jag. Eller så kanske de vill bo granne med svärmorsan.
 
  • Gilla
HOBBY ARCHITECT
  • Laddar…
K
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
När man absolut inte vill att huset ska smälta in i naturen.
[bild]
Kan slå vad om att det är en utlänning som byggt. Vilken inredning dessutom! :rolleyes:
[länk]
Haha just det där huset råkade jag passera i somras och både jag och barnen bara gapade... Det sticker verkligen ut, trots att bebyggelsen runt omkring redan är ganska.... varierad..
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
När man absolut inte vill att huset ska smälta in i naturen.
[bild]
Kan slå vad om att det är en utlänning som byggt. Vilken inredning dessutom! :rolleyes:
[länk]
Fortfarande till salu...
 
HOBBY ARCHITECT
imported_Benno imported_Benno skrev:
Ser ut att man inte caddat klart. Vart ska vi ställa skåpen? Mitt på golvet så länge. :)
Dom svarta fyrkanterna är väl stolpar.
 
  • Haha
Workingclasshero
  • Laddar…
/Höghus
 
  • Modern byggnad, ovanlig 'E'-formad arkitektur, beige och gult färgschema, balkonger, bostadshus, klar himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
  • Haha
HOBBY ARCHITECT och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.