A
Dalbotant Dalbotös skrev:
På tal om höna och fjädrar, var på väg att lägga in en bild som jag hade velat lägga bakom en spoilerknapp i "vad blir det för mat-tråden" då jag misstänker att alla inte vill se nyslaktade höns. Så det var ren omtanke och inte för att "försämra läsbarheten".
nyslaktade höns var länge sedan jag såg..
åt mycket sånt som liten... Då far och mor levde som halvt gröna vågare och jordbrukare... Så det blev kanin och höns.. mm.. fläsk och nötkött var inte lika ofta..
Så för min del går det fint..

Bara nackade eller plockade med?
 
T Trunk skrev:
I mitt inlägg nämnde jag i och för sig flera scenarion då en spoilerfunktion kan vara bra.
Och jag höll inte med om att det kunde vara bra i ett enda av de fallen. ;)

Och jag har inga problem med vare sig fjädrar eller nyslaktade höns. Så inte för min skull.
 
lars_stefan_axelsson lars_stefan_axelsson skrev:
Och jag har inga problem med vare sig fjädrar eller nyslaktade höns. Så inte för min skull.
Men jag kan lova att andra har problem med det.

Det här känns egentligen som ett ickeproblem för dig. Har du inte tid att spendera ett fåtal sekunder extra per vecka så är det bara att ignorera inlägget. Knappast livsviktiga saker som skrivs som spoiler.

harry73 harry73 skrev:
Funkar den inte?

Här är svaret
Åfan, där ser man. Jag prövade innan utan framgång. Måste man kanske skriva versaler?

test

test

I så fall vill jag ändra min önskan till att göra det mer synligt så att normalt folk hittar funktionen. Jag törs påstå att ~95 % av användarna inte ens vet om att man kan göra spännande saker likt detta.

Edit: Jag lovar på heder och samvete att jag försökt tidigare med exakt samma metod, senast igår, utan att lyckas. Vettefan vad jag gjorde för fel.
 
harry73
  • Haha
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Och man kan göra roliga saker med det

@lars_stefan_axelsson behöver inte läsa detta :rofl:
Skit
ner
er
hela
bunten!
Jag
viker
inte
en
tum!
;)
 
  • Haha
  • Gilla
Sittställning och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L
lars_stefan_axelsson lars_stefan_axelsson skrev:
Sjufalt "nej!" Nu när vi sluppit den så ligger min röst fortsatt på att låta den förbli begraven.
Och min röst ligger fast och stadigt för att en "spoiler" behövs.
 
Är det inte konstigt att den som postat flest spoilers är den som är mest negativ till funktionen?
 
Vi kommer att återinföra spoilerknappen, men inte förrän efter semestern. Och bara om alla som är för spoilerknappen laddar ner vår nya app. :love:
 
  • Gilla
Trunk
  • Laddar…
harry73
lars_stefan_axelsson lars_stefan_axelsson skrev:
Skit
ner
er
hela
bunten!
Jag
viker
inte
en
tum!
;)
Härligt med lite KBT :rofl:
 
useless useless skrev:
Är det inte konstigt att den som postat flest spoilers är den som är mest negativ till funktionen?
Even the devil can cite scripture for his purpose. :devilish: :cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.