Vissa trådar är lååånga. Som denna:
Köpt hus, kan inte visa för banken var insatsen kommer ifrån
som är mer än 400 inlägg. Det är inte alltid man har tid eller möjlighet att följa en tråd
i realtid utan försöker läsa den i efterhand. Det blir mycket rullande på musen för att rulla
ner i inläggen. Då vore det bra att kunna plocka ut det väsentligaste man vill läsa i just den
tråd man vill följa. Jag ser framför mig en sökfunktion där jag kan välja att bara visa inlägg
från trådstartaren och/eller någon av deltagarna i diskussionen. Det skulle ge mig möjligheten
att få det väsentligaste utan att behöva läsa alla inlägg som inte tillför något utan bara tar plats.
 
Har du provat dom här funktionerna? Under kugghjulet kan du välja vilka inlägg du vill filtrera ut.

Skärmdump av ett foruminlägg med en öppen filtreringsmeny med alternativet "Trådskaparens och dina inlägg" markerat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Man kan inte filtrera ut inlägg från någon annan än TS och sig själv, men man kommer iallafall en bit på vägen...
 
Redigerat:
useless useless skrev:
Har du provat dom här funktionerna? Under kugghjulet kan du visa vilka inlägg du vill filtrera ut.

[bild]

Man kan inte filtrera ut inlägg från någon annan än TS och sig själv, men man kommer iallafall en bit på vägen...
Bra tips, dock gömd bakom en betalvägg
 
Den sökfunktionen är ju förvisso en bit på vägen. Men de verkligt
intressanta inläggen brukar komma från en liten grupp skribenter
som är ganska homogen. Det är dem jag söker i första hand. Men
tack för ditt inlägg. Den funktionnen hade jag faktiskt missat. :oops:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.