useless useless skrev:
Det är ju både enkelt och gratis att skapa nya konton, så det är nog inte så avskräckande.
Går det att skapa konton utan BankID nuförtiden?
 
Krille-72 Krille-72 skrev:
Vad får dig att tro att just batterier inte kopieras? Piratkopior av alla möjlig varumärken är ett jätteproblem i världen. Ofta är kopiorna så bra gjorda så det är fruktansvärt svårt att se om det är äkta vara eller inte.

Om en privatperson kan sälja Makita batterier billigare än någon shop i det land säljaren kommer ifrån så ringer iaf mina varningsklockor.
Jag har aldrig sett piratbatterier märkta Makita helt enkelt. De maskiner jag har sett har varit lastgamla modeller dessutom, som. I varningstråden t.ex.
 
  • Gilla
TriNitro
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Går det att skapa konton utan BankID nuförtiden?
Hur många länder har BankID?
 
useless useless skrev:
Det är ju både enkelt och gratis att skapa nya konton, så det är nog inte så avskräckande.
Du kan inte skapa konton med tusen positiva omdömen.
 
  • Gilla
TriNitro och 1 till
  • Laddar…
Krille-72 Krille-72 skrev:
Hur många länder har BankID?
Trodde vi pratade om Tradera här.
 
Lindgrenski Lindgrenski skrev:
Jag har aldrig sett piratbatterier märkta Makita helt enkelt. De maskiner jag har sett har varit lastgamla modeller dessutom, som. I varningstråden t.ex.
Jag tror inte det står Piratkopia och Makita på samma batteri. Det är nog inte affärsidén helt enkelt om man arbetar med piratkopior.
 
I
Lindgrenski Lindgrenski skrev:
Trodde vi pratade om Tradera här.
Hur vet man om något är kopiera eller inte? Många gånger ser de mer eller mindre identiska ut. Visst finns det kalle anka kopior men de kommer man inte långt med.

Generellt ska man fundera en extra gång om priset är lite väl bra, särskilt om det inte är välrenomerat företag eller liknande. Att skaffa sig några 1000 omdömen kan inte vara vidare svårt om man är ute efter att lura folk.
 
Lindgrenski Lindgrenski skrev:
Trodde vi pratade om Tradera här.
Det går bra att starta konto om man är från Afghanistan också.
Skärmdump av Tradera registreringsformulär med "Afghanistan" valt som land.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Krille-72 Krille-72 skrev:
Hur många länder har BankID?
Iofs, tänkte inte på den möjligheten....
 
Krille-72 Krille-72 skrev:
Jag tror inte det står Piratkopia och Makita på samma batteri. Det är nog inte affärsidén helt enkelt om man arbetar med piratkopior.
Makita varnar för piratbatterier och säger att man ska titta efter ®-symbolen. Den finns på alla Makita-märkta batterier jag har sett åtminstone.
https://www.makita.se/falska-batterier.html
 
tommib
M mattemaz skrev:
Ingen som sett eller vet vart man kan hitta bra priser på Makita batterier? Skulle behöva ett nytt.
Hornbach har 5 Ah för 845 kr. Jag har köpt två stycken nu på kort tid.
 
Jag har köpt både Milwaukee och DeWaltbatterier på Tradera. Inte fått några kopior. Köp bara av någon som Traderat ett bra tag och har många och bara bra omdömen.
 
  • Gilla
TriNitro och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.