Svar: ca. 25 kvm

Motivering: Du skulle se mitt hus... Det skulle behöva en omgång!
 
svar ca 25 kvm

jag har behandlat en sida med en dunk från harald-nyborg med grönfri på andra sidan kan man ju ev se om det blir någon skillnad
 
25 kvm
skall måla om huset och behöver grönfri.
Har även läst här att det ät ett väldigt månsidigt medel som jag skulle vilja prova
 
1l räcker till 25m2.

Har 4/6 av grannar som fixat sina tak med diverse rengöring och målning nyligen och hoppar gärna på denna trend även om man får göra jobbet själv, en vinst som skulle vara väl mött
 
Svar 25 kvm
Har i år äntligen hittat min nya kärlek, mitt lilla hus ❤ . Ser fram emot många år tillsammans.
Huset kräver dock en del omvårdnad, med fokus på vård. Här ska inte byggas om, men tas om hand.
Taket som är tvättat för 3 år sedan är redan fullt av mossa och lav. Oklart vilket medel som använts men vore ju spännande att se om Grön-fri gör jobbet bättre och mer hållbart
/Carina
 
1 liter ger 5 bruksliter som räcker till ca 25 kvm.

Alla dessa tävlingar får mig att inse hur mycket jag borde hunnit med, men hur lite jag har gjort för mitt hus i sommar. Skönt hade det varit att kunna hinna fixa taket också med hjälp av Jape grön fri paketet.
 
Hej,
Ca 25 kvadratmeter.
Jag och min sambo har i flera år funderat på att behandla taket med medel för att få den som nytt igen och har varit inne på JAPEs hemsida och kollat.
Detta skulle vara som en skänk från ovan om vi vann dessa produkter för att få vårat tak som nytt igen!
Mvh Lars
 
Cirka 25kvm.

Motivering: Flyttade till hus i april 2021 och sedan dess har vi renoverat insidan lite lätt. Nu när sommaren är här vi i stort behov av att hantera och fixa iordning utsidan där bland annat taket står på tur. Tanken har alltid varit att tvätta taket med grön-fri och vad vore inte bättre att då vinna detta!
 
Räcker till ca 25m2, och efter sommaren 2020 ha tvättat ner, skrapat och målat om tvåplanshus, vedbod och förråd/garagebyggnad med Falu Rödfärg krävs det andra kvalitetsprodukter för det löpande underhållet :)
 
Svar: 25 kvm.
Som singelkvinna o ägare till hus från 1914 står jag inför många "intressanta" utmaningar!
En Jape är utan tvekan ett verktyg som gör intryck på mig med sin enkelhet, utan krav på muskelstyrka o fackkunskaper.
 
Svar: ca. 25 kvm.

Bor i en sekelskiftes gård med många gamla byggnader, här skulle JAPE:s produkter verkligen komma visa vad dem kan.

Har testat Grön-Fri på ett villatak tidigare och OJ VILKET BRA RESULTAT
 
Svar: ca 25kvm

Eftersom jag är höjdrädd och taket på vårt över 100 år gamla hus behöver rengöras från mossa så hade jag tänkt skicka upp tonårssonen (mot viss ersättning/muta). Det här låter som ett mycket bättre alternativ! : )

/Lina
 
Bor i hus på landet med div. uthus och bodar runt. Alla har vackra tegeltak, som regelbundet blir beväxta med mossa, då jag har träd runt husen som släpper ner material, fåglar som "skiter" dynga och div luftföroreningar som bidrar till tillväxten på taken. Jag har i många år manuellt skrapat mossa , men med åren (mina år) blir det svårare och tyngre. Ett kit med all utrustning för Grönfribehandling vore guld värd för mig.
 
25m2

Har plåttak som är väldigt grön, så skulle vilja prova Grön Fri om det fungerar bra.
/Magnus
 
1 liter räcker till 25 kvadratmeter.
Det är dags att sätta solpaneler på taket och vem vill ha mossa under panelen?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.