Johan_A_M
För något år sedan var jag helt övertygad om att vi skulle använda denna hur mycket som helst men sanningen är att den bara stått. Jag kan inte minnas att vi använt den en enda gång, men hjulen har lite brunfärgat damm som jag tror är från tegel, och det är lite prickar längst ner så jag vågar inte säga att den är som helt ny. Fantastiskt skick i alla fall, och jag har precis pumpat däcken.
Verkar ligga på runt 800 i handeln så för 500 är den er! Gul skottkärra med svarta handtag och lite damm på hjulen, står oanvänd inomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gul skottkärra med minimalt använda hjul, lite smuts och damm, stående på marmorgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på ett däck med mönster av hårt gummi och brunfärgat damm, del av en gul konstruktion med hjul, använd men i gott skick.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gul sackkärra i närbild med dammpartiklar och små prickar, vilandes på en grå betongyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Sådär ser min "Hörby" också ut, skulle gissa att det är svetssprut som ingen tagit bort innan lack...
 
  • Gilla
Johan_A_M
  • Laddar…
Johan_A_M
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Sådär ser min "Hörby" också ut, skulle gissa att det är svetssprut som ingen tagit bort innan lack...
Aha! Ja, då är det ett ännu större fynd helt enkelt :)
 
Däcken påminner väldigt mycket om biltemas skitdäck. Är det bara samma mönster eller är det samma skit?
 
D Daniel 109 skrev:
Däcken påminner väldigt mycket om biltemas skitdäck. Är det bara samma mönster eller är det samma skit?
Förmodligen bara samma mönster, min snarlika kärra från samma tillverkare mår finfint och har förvarats både kallt och utomhus i solen.
 
  • Gilla
Johan_A_M
  • Laddar…
Johan_A_M
Lite osäker på om du menar samma smuts eller om de skulle ha samma mönster som ett par dåliga däck från Biltema. Det är väl inte helt omöjligt att de köper in däck från samma ställe, det vet jag inte.
 
Krilleman
Redigerat:
  • Gilla
Johan_A_M
  • Laddar…
Johan_A_M
Krilleman Krilleman skrev:
Beträffande hjulen så ser dom ut så från fabrik.

Kanske samma, vem vet...

Se ser det ut som du har en L3 (175kg) och inte en P3 (250kg).
[länk]
Oj, du har helt rätt, det ser mer ut som L3, jag scrollade för kort bit ner på deras sida när jag letade modell. Annonsen uppdaterad.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.