25kvadratmeter.
Vi har en gammal prästgård från 1722 som behöver omvårdnad. Grön-Fri skulle vara en fantastisk hjälp!
 
  • Gilla
Rackartekla
  • Laddar…
För att jag har funderat på att testa produkterna men inte gjort det.

1L räcker till 25kvm.
 
Hej. En liter produkt räcker till ca 25m2.
Vi flyttade in i vårt hus för exakt ett år sedan. Vi har många drömmar om vad vi ska fixa men alla projekt blir tillsammans väldigt kostsamma. Skulle så gärna vilja få taket att se som nytt ut men lyxen att endast göra halva jobbet och regnet sköter resten känns ju helt underbar! Jag hopppas verkligen att vi får ett snyggt och rent tak i år! Tack för en bra tävling!
 
Svar: 1 liter räcker till ca 25 kvm.

Då vi väntar tillökning inom 1 månad så hade det varit väldigt välkommet med proffsprodukter som denna.
Där man med väldigt lite arbete får ett mycket fint resultat!
För mycket tid att lägga på taket kommer det snart inte finnas....
 
1 lite spädes ut och räcker till ca 25 kvm. Då vi nyligen blivit med ett väl underhållet hus vill vi ju gärna kunna fortsätta hålla så hög standard det nu är möjligt med 3 småbarn och alla kostnader som tillkommer vid flytt med fiber, möbler, staket etc. Då hade det för oss varit otroligt högt uppskattat och guld värt att vinna något sådant här!
 
25kvadratmeter.
Vi har en gammal prästgård från 1722 som behöver omvårdnad. Grön-Fri skulle vara en fantastisk hjälp!
 
Svar: ca 25kvm

Vill bli Grön-Fri på bästa möjliga sätt för både hus, natur och oss själva med produkterna från JAPE.
 
1 liter räcker till ca 25 kvadrat.

Jag brukar sköta taket med Grön-fri. En fantastisk produkt. Nu är det ca 4 år sedan sist och planen var att göra det i år innan påväxten blir för tydlig.

Men pga en avsliten hälsena i vintras vågar jag inte klättra på taket som jag brukar så teleskopskaftet hade räddat årets takarbete. Det hade verkligen hjälpt mig.
 
Räcker till 25 kvm.

Vore supertrevligt att återigen få renaste finaste taket i området
 
25 m2 räcker en liter till. Jag använde grönfri på halva taket för 2 år sedan och har inte kommit till skott att ta den andra halvan trots påpekande från resten av familjen. Får jag denna gåvan lovar jag att ta tag i den andra halvan och alla skulle bli nöjda och glada.
 
Ca 25 m2

Behöver få bort den gröna beläggningen som börjar komma på mina platta betongpannor så då vore ju grön-fri optimalt för detta ändamål!
 
25 kvm. Jag sprutade med medlet för några år sedan. Det mesta av mossa och alger försvann, men inte allt. Tror att en andra behandling ger gott resultat.
 
Svar: ca 25m^2

Motivering: Då vi väntar barn vore det skönt att få sådant här enkelt fixat så att vi kan fokusera på annat senare (barnet).
 
1 liter räcker till ca 25 kvm

Hade varit guld värt att få vinna med tanke på att både hus och ladugård ska tvättas och målas under sommaren!
 
1l räcker till 25kvm

Låt JAPE Grön-fri vinna ett 'Moss battle' mot min granne som takbehandlat med ett annat fabrikat.
 
Svar: ca 25kvm

Det skulle vara underbart att få behandla vår skuggiga taknorrsida där mossan verkar stortrivas med Grön-Fri. Planen var att hoppa över takvård detta år, men vinner vi så kommer stegen fara upp på en gång, så får vi se fram emot flera fina år sedan. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.