Efter läsande här, förstår jag att man (förhoppningsvis) slipper ogräs om man har fogsand mellan de platta stenarna på infarten i bilden nedan, men vad ska man använda för att slippa växtlighet mellan de oregelbundna stenarna i mitten? Fogsand där också?

Infart med plattor och fogsand samt en mittsektion med oregelbundna stenar och mossa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
A Anomotic skrev:
Efter läsande här, förstår jag att man (förhoppningsvis) slipper ogräs om man har fogsand mellan de platta stenarna på infarten i bilden nedan, men vad ska man använda för att slippa växtlighet mellan de oregelbundna stenarna i mitten? Fogsand där också?

[bild]
Inget svar på din fråga men tycker det där är jäkla snyggt!
 
  • Gilla
Anomotic
  • Laddar…
Du kommer aldrig ifrån växtlighet mellan stenar.
Du får köra på med ättika oavsett :)
 
T TheGame skrev:
Du kommer aldrig ifrån växtlighet mellan stenar.
Du får köra på med ättika oavsett :)
Låter tveksamt, då grannen ännu inte har det problemet. Samma sak på min uppfart under de första åren. Grannen vet tyvärr inte hur förra ägaren lade stenarna och själv vet jag inte hur byggarna gjorde med min.
 
A Anomotic skrev:
Låter tveksamt, då grannen ännu inte har det problemet. Samma sak på min uppfart under de första åren. Grannen vet tyvärr inte hur förra ägaren lade stenarna och själv vet jag inte hur byggarna gjorde med min.
När det hamnat nog med skit mellan stenarna och man inte rensar regelbundet börjar det växa oavsett vad man har satt under.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.