R
Ni som följde tråden där någon fick hjulspår i sin lerpöl och ville ha ersättning för sin förstörda "gräsmatta" såg kanske att jag uttryckte att man ska ha respekt för sina medmänniskor och inte döma förare på transportfirmor när de gjort ett ärligt litet misstag, särskilt inte när de med stor sannolikhet jobbar under ganska pressade förhållanden.

Att kalla dem för både det ena och det andra är tydligen helt ok, men aja baja, att försvara dem fick man inte. Mina inlägg började raderas samtidigt som moderatorn gav sig in i diskussionen. När jag åter kommenterade att jag tycker att man ska ha respekt för andra människor och inte kalla alla förare för idioter och anklaga dem för allvarliga brott för att de kört lite fel och råkat nudda någon annans leriga tomt, så försvann helt plötsligt alla mina inlägg med motiveringen "trams". Sedan blev jag blockerad från att kommentera mer.

Även andra som ifrågasatt den märkliga attityden verkar ha fått sina inlägg raderade. Jag har fått över 1000 gillanden på mina ca 300 inlägg. Moderatorn har däremot gjort det klart och tydligt att mina åsikter inte är önskvärda på detta forum.
 
  • Gilla
useless och 1 till
  • Laddar…
Nej, man ska klappa TS på axeln och säga att det är som denne uppfattar det.

Det är ännu värre att komma med en avvikande åsikt när det är många som håller med TS. Den flockmentalitet som ofta finns förstärks av modereringen. Det behövs fler som vågar utrycka avvikande åsikter, inte färre.

Just i den tråden var det dock en heldel som var av samma åsikt som du.
 
  • Gilla
El-Löken66
  • Laddar…
Hus tomte
Därför sitter man ibland me lite popcorn å en kall :beer:

Ja vill många ggr säga va ja tycker men då skulle man bli avstängd istället

Men håller me dej
 
harry73
Ja det där med modereringen är inte helt lätt. Syftet är ju inte att moderatorn är en domare med avsikt att skapa absolut rättvisa. Målet är att man styr tråden bort från bråk, personangrepp och otrevlig stämning.
Jag fick faktiskt också ett inlägg raderat i den tråden. Jag skrev något om folk som var så bajsnödig att de ville ha ersättning för allt. När jag skrev det, tänkte jag faktiskt inte då TS i tråden, men några andra jäg träffat i mitt liv (men visst passade okså TS in i beskrivningen). så TS kände sig personligen förolämpat och anmälde inlägget (tror jag i alla fall).
Så är livet, man vinner en och man förlorar en annan.
Jag tror dock att alla åsikter fick komma till tals och finns fortfarande med i tråden, och det var ändå rätt så högt i tak.

Så Bosse, huvudet uppe, det kommer fler trådar som du kan skriva i :)
 
E
Hej, jag tror inte inläggen är raderade utan bara dolda för alla andra.

Trycker du Visa inlägg så bör det synas igen?
 
E El-Löken66 skrev:
Trycker du Visa inlägg så bör det synas igen?
Det är bara den som skapat det bortmodererade inlägget som kan visa det. Som du skriver är de "dolda för alla andra". Ganska ineffektiv städning annars. :)
 
A
Alfredo Alfredo skrev:
Det är bara den som skapat det bortmodererade inlägget som kan visa det. Som du skriver är de "dolda för alla andra". Ganska ineffektiv städning annars. :)
Du menar som en norsk dammsugare?
räknar med att bli bortmodererad:)
 
  • Haha
  • Gilla
tergo och 2 till
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
Du menar som en norsk dammsugare?
Idiot! Han har glömt choken!
Handyman 1 skrev:
räknar med att bli bortmodererad:)
Inte omöjligt... :oops::crysmile:
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Idiot! Han har glömt choken!
... :oops::crysmile:
Jag gissar på skit i bränslefiltret...
 
Har han kanske tomt på bensin i tanken?
 
E
Alfredo Alfredo skrev:
Det är bara den som skapat det bortmodererade inlägget som kan visa det. Som du skriver är de "dolda för alla andra". Ganska ineffektiv städning annars. :)
Ja precis, det är dolt. Men inte borta. Så jag menade.
 
Hus tomte
E El-Löken66 skrev:
Ja precis, det är dolt. Men inte borta. Så jag menade.
måste va dolt fel :crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.