Den roterar med 210 varv/minut

Och jag säger bara som Lena PH!
Ont det gör ont men det går!
Det gör ont en stund på natten men inte på dan!
För då måste jag bara bita ihop och borsta som f…n
Så låt mig slippa denna refräng i sommar och gör mig till en vinnare!
Jag behöver det verkligen!
 
Svar: Den roterar med 210 varv/minut

Jag ska till och måla om våra fibercementskivor runt hela huset. Hade varit skönt att slippa gnugga förhand. Jag har redan en del Ryobi maskiner och tycker de är riktigt bra.
 
210 varv per minut räcker för a skrubba rent.
Till huset, altanen, båten och ungarna - kanske också hunden kan få sig en genomgång… för allt som behöver grovrengöring överallt.
 
Svar: 210
Skullle underlätta när jag och min sambo hjälps åt att hålla rent både inne och ute, rengöringen går fortare och vi hinner då att ta vara på varandra och njuta av livet
 
210 rpm

Bygger villa nu och massa rengöring kvar . det blir perfekt för mig . Ryobi Rocks.
 
One+ snurrar i 210 varv per minut.

Nu när huset snart ska målas skulle One+ här beskådas för att sedan utlånas till alla grannar som ska måla. Vore en dröm att vinna och sedan kunna dela glädjen med alla härliga grannar som är uppe i åren och sliter med borstar på fasaden.
 
Batteridriven rengöringsborste.
En sån har jag längtat efter en lång tid och nu tänker jag att chansen är här. Att nu med ren glädje få alla trädgårdsprylar rena, att skrubba på huset och annat som skriker efter att koma undan smuts och avlagringar. Med 210 varv/m och lågt ljud kommer jag få en ren omgivning och en nöjd fru. För det är vi värda.
 
Hej,

Borsthuvudet på R18TPS-120G roterar med 210 varv/min enligt se.ryobitools.eu

Har idag själv köra ryobis batteridriven verktyg, har köpte ett stort paket från ''den röda butiken'' :) med jättebra pris. Jag är så nöjd med köpte och ångra mig inte en sekund att inte köpa butiks egna märke :p man känner kvalitet direkt. Fick två batterier med men känns att jag är i behov att skaffa minst en till batteri så slippa jag byta så ofta. Förra helgen tvättade jag hus fasaden runt entrédörren, Använde fasadetvätt samt en handborste, resultatet blev jättebra, det känns som jag fick en ny entré, Men det tog väldig lång tid och det var båda jobbigt och farligt att stå på en ikea pall och borsta. så en batteridriven rengöringsborste är perfekt för mig. jag kommer att få bättre användning på mina ryobi verktyg samt det är mycket lättare få en färskare utseende till huset.
 
Roterar 210 varv/min
 
Redigerat av moderator:
210 varv i minuten

Eftersom att tvätta saker är tråkigt (men nödvändigt) vill jag få det gjort snabbt!
 
210 varv/minut


Tänkte försöka mig på ett roligt svar, men det går inte. VI BEHÖVER borsten. Så enkelt är det. Till en massa olika tråkiga, trista, träliga - men nödvändiga - projekt.
 
Hej! 210 varv per minut

För jag älskar ONE+ Ryobi, inget sladdtrassel och bra batteritid.
 
Hej!
Svar: Den roterar med 210 varv/minut.

Motivering: Kul med ett verktyg som kan användas så enkelt och till många områden. Har en altan som ska rengöras och även ett sommarhus där väggen ska skrapas innan målning. Perfekt att man redan har två batterier så man kan jobba utan avbrott.
 
Svar: Den roterar 210 varv/minut

Motivering:
Jag hör till de som tycker att man ska ha maskiner som underlättar för en. Denna saknas i min samling. Hoppas på tur för båda husen(på landet och i stan) behöver en omgång.
 
Svar: 210 varv/min

Har nyligen köpt mitt första hus som jag har börjat stor-renovera i och det har tagit upp all tid ifrån biltvätt och fasadtvätt. Denna hade underlättat extremt mycket och jag hade blivit så himla tacksam om jag vann den! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.