Bauhaus skulle snart få in den svarta som jag tänkte köpa, undra om man kan få titta i kartongerna att det är rätt låshus.
 
Köpte ett svart L3 igår på Bauhaus, det var nya modellen jag fick, bad dem öppna lådan när jag var på plats
 
  • Gilla
extcon
  • Laddar…
Passade på att köpa ett L3 i igår på Clas Ohlson när de körde med 15% rabatt. Noterade att det var den nya modellen i lådan. De verkar dock nu vara helt slut i alla deras butiker och online.
 
Elgiganten vägrade öppna förpackning i butiken för att kolla efter. De kunde, eller ville, inte svara på när föregående leverans kom in eller när nästa skulle komma. Fick med mig gamla versionen hem.

Lämnade tillbaka och åkte till Kjell & company som direkt kunde lösa det, både genom att kolla leveransdatum men också öppna för att se.
 
  • Gilla
jimmyboy_666
  • Laddar…
En helt annan fråga. om man har tex mesh hemma med TP Link x60. Kan man koppla upp connecten? Connecten kräver ju 2,4 bandet.

Med mesh vet man inte vilket band den kör på.
 
Jag kör inte mesh men vet inte vad det skulle ha med saken att göra.
Jag kör vanlig WIFI accesspunkt men med två olika SSID för 2,4 och 5GHz. Hade inga problem. Och vet inte varför det skulle vara problem att ha igång 5GHz då Doorman den inte pratar där.

Lycka till!
 
  • Gilla
A.G
  • Laddar…
M mattias_75 skrev:
Det går inte, du måste öppna kartongen...
Och hur ser jag om det är den nya eller gamla när jag öppnat?
 
nikasp
Hej!

Fick en il att jag måste köpa ett Yale L3 NU. På detta hemsida finns nada info om paket såsom Family och All Inclusive.

Någon som vet vad jag ska köpa om jag vill ha the works med brygga och brickor till en familj om fyra pers osv. 18:10 nu och Bauhaus och Hornbach stänger kl 20.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.