Letar efter ett stort sutteränghus med minst 5 sovrum (varav ett sskall vara kontor) öppet kök med bardisk eller köksö och tillråga på allt ett alltum och HELST ett rum för hemmabio med ;-) Men ja.. vad säger ni....
 
Ehhh, ja det finns såna (om det nu var frågan)! Har byggt ett själv även om det inte blev större än 250 m2 (byggyta).

Någon mer specifik fråga?
 
Gå in på husleveranörernas hemsidor och shoppa. Finns massor. Googla så får du hemsidorna direkt.
 
Du kan också rita upp ditt eget förslag och begära offerter från ett antal husleverantörer. Då får du ju ett hus precis som du vill ha det.
 
Robert_Maria skrev:
Du kan också rita upp ditt eget förslag och begära offerter från ett antal husleverantörer. Då får du ju ett hus precis som du vill ha det.

Jepp.. Problemet är att jag är på jakt efter någotr som man kan börja jobba effter Har sett ett som vi gilalr på trivselhus. Men ja den vi ville skulle bygga "hajjade" inte vad vi ville ha så de första skisserna vi fick tillbaka.. Var inte alls i linje med vi önskade... FIck ett 1.5 plans hus ,-) Trost det ör en tomt som krävser sluttningshus. ;-)

Återigen vill man bara ge upp projektet nybygge...
 
Kolla på A-hus Lövsund. Där kan man få in 5 sovrum om ni ändrar lite. Vallsjöhus har också några stora sutteränghus. Vallsjöhus bygger dessutom precis som ni vill ha det, mycket bra att jobba med.
 
aclei skrev:
Kolla på A-hus Lövsund. Där kan man få in 5 sovrum om ni ändrar lite. Vallsjöhus har också några stora sutteränghus. Vallsjöhus bygger dessutom precis som ni vill ha det, mycket bra att jobba med.
Många som rekommenderar dem ;-)
SKall dra ett mail till dem.
Kom faktiskt på lösningen som jag tror och det är att ta ett 1.5 plans hus och sätta på en källare grund.
Har fått ett fast pris på just källardelen (utan el med mera) och det var inte horribelt dyrt... (3500 sek kvm) men då var det ett MAX/Toppris. Antar det betyder kostnaden bli 3499 sek kvm

Så nu sitter jag och klurar på huir ma får källan bäöst...
 
Vi byggde en soutterrängare med Vallsjöhus och är mycket nöjda, Vet inte vad du menar med stort hus men vi har 4 sovrum med plats för 5 på 180 kvm.

Kolla in vår hemsida om du vill följa ett "sluttningsbygge" från skogsbacke till inflyttningsfärdigt hus! Vart ska du bygga förresten??
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.