J
Svar: 210 varv/minut

Motivering: Den hade passat perfekt till att rengöra min husvagn med :)
 
Det är helt klart en utopi
när man lider av akrofobi
att inte sig fjättra
för att stegarna klättra
använd manicken från Ryobi!

210 varv/minut
:D
 
Helt plötsligt blir sommarlivet lätt som en plätt och lika roligt som soligt!

Många tunga jobb väntar när jag och mina systrar tar över ansvaret för familjens skärgårdsställe med knepiga hörn, prång och knutar. Med proffsiga verktyg från Ryobi hoppas vi på bästa assistans, och ONE+ rengöringsborsten skulle bli sommarens absoluta storfavorit i redskapsboden!

PS. som så många andra skrivit innan: borsthuvudet roterar 210 varv per minut.
 
Redigerat av moderator:
Svar: ONE+ rengöringsborste från Ryobi roterar 210 varv per minut
Motivering: En fantastisk partner till mig.
Jag är 63 år och pensionär. Har inga barn och lever ensam i mitt fina enplanshus som jag vårdar ömt och med kärlek. Att bli ägare till denna skulle bli en guldkant i vardagen för mig. Den ska bland annat få hjälpa mig att rengöra och måla klart mitt hus på baksidan. Batteridriven rengöringsborste ..... Fenomenalt
 
Svar: 210 varv/m

Den här borsten hade varit ett ypperligt komplement till vår växande samling ryobi one+.
Ett par till i verktygshögen och jag kan motivera ett inköp av fler batterier, så att min hustru slutar skälla på mig när batteriet till trimmern tar slut halvvägs till brevlådorna för henne :)
 
Bengt-Erik Berglund: b-e@linakern.se tel 070-6991518
Enligt min sambo vill jag ha motorer i alla sammanhang om jag ska få något gjort. Så en motordriven rengöringsborste måste passa utmärkt för mig.
 
Komplettering till svar fr

Komplettering till svar från Bengt-Erik Berglund: borsten snurrar 210 varv per minut
 
Den roterar med 210 varv/ minut
Motivering:
Klart jag denna borste vill vinna,
För att bättre göra rent hinna,
Med 210 varv per minut
Kommer all smuts städas ut
Och det går som en dans,
att uppnå lyster och glans!
 
Redigerat av moderator:
210 varv per minut.

Motivering:

Innan vi flyttade in i vårat hus hade det stått öde i 10 år och innan dess hade farbrorn som bodde där antaligen inte orkat göra något heller under sina sista år i livet så behovet av denna pryl är STORT.
 
Svar: 210 varv/minut.

Motivering: Jag har alla behov!
 
Svar: Den roterar med 210 varv/minut.

Med denna fantastiska rotationsförmåga som spöar jordens egna rotationsaxel med flertalet hästlängder skulle jag vilja rotera bort både ogräs, sand och grus på gården.
 
Rätt svar är 210 varv per minut
Den skulle göra det otroligt mycket enklare att göra rent fönstren på ridhuset och faktiskt släppa in lite ljus för våra ridskoleelever.
Det är svårt att putsa fönster 6 meter upp i luften...
Hoppas hoppas!
 
Rätt svar är 210 varv per minut
Motivering: Min livsstrategi är att göra så lite som möjligt, och att antingen skjuta upp alla projekt till morgondagen eller att göra dem på ett så effektivt och tidsbesparande sätt som möjligt. Just därför, och bara därför, verkar ju den här mojängen passa mig helt perfekt!
 
210 varv i minuten
Grabben skulle bli löjligt glad om han hade kunnat rengöra moped och A traktor, kanske så glad att han hjälper sina gamla föräldrar med rengöring av andra prylar som har behov av denna tillsynes schyssta apparat.
 
210 varv per minut

Ett välkommet tillskott i min Ryobi One+ samling.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.