Svar. 210 varv/min.

Ett radhus och två fritidshus och lite höjdrädd. En vinst skulle vara perfekt.
 
Svar: 210 varv/min

Hus och barn. Allt som förenklar eller försnabbar är väldigt välkommet. Kul med ryobigrejer kan tänka mig att det blir fler köp i serien.
 
Svar: 210 varv/minut.

Motivering: Fasadtvätt, pergola och pool - det finns många behov där vi bor!
 
Svar: 210 varv/minut
Motivering: skulle komma väl till pass då vi ska måla om vårt hus nu i sommar, skulle spara oss en del tid vid rengöringen av fasaden.
 
210 varv per minut.

Vi har nyligen flyttat till en 70-talsvilla där renoveringsbehovet men kanske främst rengöringsbehovet är väldigt stort. Men störst nytta skulle vi ha av den på landet där trallen är stor och behöver mycket omsorg. Att såpskura manuellt har sin charm men vi hinner helt enkelt inte med. (Vilket iofs är självförvållat till viss del men ändå)
 
Hej. Den roterar med 210 varv/minut. Jag skulle använda den till att svara självklart på ett sms från min pappa. "Hej Christina, kan du hjälpa mamma och mig att göra rent altantaket på sommarstugan i sommar" Svaret blir självklart pappa mvh Christina Diesner
 
Svar: Den roterar med 210 varv/minut

Perfekt till att tvätta husfasaden av aluminiumplåt med.
 
Svar 210 varv/minut
För att rengöra giftfri båtbotten!
 
210 varv per minut.
Hade ju vart toppen till alla våra tak med gammal och mycket lortig pärlspont som vi ändå vill bevara under vår renovering då det säkert blir riktigt bra bara det blir klart nån gång dvs... gjort ett tak med nackspärr som följd och sedan inte kommit längre än att gruva mig för resterande. Lite målartvätt på den där borde göra susen.
 
  • Gammal pärlspont i tak som behöver renoveras, med synliga fläckar och smuts.
Borsten roterar med 210 varv/min och det i sig säger ju varför den skulle göra stor nytta hos mig - med ont om tid för allt som ska underhållas blir det svårt att slå det - jag är mycket långsammare!! Berit
 
210 varv

Här i Västerbotten är den säsong då fasaden är snöfri kort och allt ska hinnas med mellan regnskurarna. En rengöringsborste från Ryobi skulle ge oss tid att njuta av fint väder istället för att feja de få gånger de händer.
 
Svar: 210 varv/minut.

Fastighet med bostadshus, 2 växthus, 1 gammal husvagn, garage, verkstad, lada, lillstuga, brygghus och bod på hjul. Vi har saker som behöver rengöras, både ute och inne. Tanken är att kunna visa upp gamla maskiner och verktyg så småningom.

Så, vi behöver helt enkelt något som underlättar rengöring!
 
Svar: 210 varv/min

Motivering: Når tex aldrig taket på bilen när den skall tvättas. Den här skulle lösa många I-landsproblem hemma hos mig.
 
Svar
210 rpm

Motivering
Vår vitmålad panel blir snabbt smutsig och det är ett riktigt slit att stå på en stege för att komma åt svåråtkomliga sektioner
 
Hola
210 varv/min roterar den med
Jag och min fru har i 10 år skurat uteplatsens väggar varje vår och sommar...med denna batteridrivna rengöringsborste kan vi som Gert Fylking skrika ÄNTLIGEN...nu kan vi få vår pryltokiaga och noggranna son att ta över det jobbet. Kan liksom inte bli bättre...jo, vi har ju också redan Ryobi maskiner så batteri och laddare redan på plats!
Ser fram mot nästa vår!
//Lasse
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.