Svar: 210 varv/minut

Vi ska påbörja ommålning av vårt fritidshus. Skulle vara en perfekt hjälp med förarbetet med en rengöringsborste från Ryobi. Vi gillar verkligen Ryobi våra verktyg/maskiner har det märket

Hälsningar
Lena Viktorsson
lena.c.wiktorsson@gmail.com
 
E
Svar: 210 varv/minut


Barnen blir bara större och större och tandborstkostnaderna skjuter i höjden! Det här verkar var den perfekta lösningen OCH jag kan tvätta båten också. Win för alla!
 
Hela 210 varv/minut roterar denna rackare med.

Den här maskinen saknar jag verkligen. Den skulle spara mycket tid och möda när vi ska tvätta fasad, altan, utemöbler, bilen, båten etc.
Vi har 5 barn vilket tar sin tid och då skulle denna helt klart vara tidsbesparande. Kan ju även, utan större risk, sättas i händerna på någon av de äldre barnen
 
Hela 210 varv/minut roterar denna rackare med.

Den här maskinen saknar jag verkligen. Den skulle spara mycket tid och möda när vi ska tvätta fasad, altan, utemöbler, bilen, båten etc.
Vi har 5 barn vilket tar sin tid och då skulle denna helt klart vara tidsbesparande. Kan ju även, utan större risk, sättas i händerna på någon av de äldre barnen
 
Svar: 210 varv/min
Motivering: Vår altan skulle verkligen behöva en grundlig genomkörare utav en Ryobi R18TPS-0. Perfekt att jag även kan använda mina andra Ryobi-batterier med denna.
 
210 rpm

Lysande till både rygg och fot i bastun.
 
Svaret är 210 varv/min.

Min fru är ett väldigt fan av att gå barfota ute på sommaren. Följden av detta är att hennes fötter är skitigare än en kolgruva. Det här redskapet skulle få bo på farstukvisten så kanske vi kunde få slippa skitiga fotspår inomhus sedan.
 
Svar: 210 varv/minut

Motivering: Just teleskophandtag skulle göra livet mycket enklare för mig när jag ska tvätta fasaden av huset. Just nu behöver jag en pall eller liten stege för att komma åt allt på fasaden under taket.
 
Svar: 210 varv per minut

Motivering:
Feja och greja ska va kul, det gör borsten på ett hjul.
Batteriet ger mig inget strul, allt kommer skina innan Jul.
 
Svar: 210 varv / Minut

Motiveringen är enkel. Det byggs överallt runt om vårat hus. Har försökt med handkraft borsta vår träpanel utan någon större framgång. Detta verktyg är ju som skapat för just vårat problem.

Sen kommer nog ungarna få sig en tvätt ett par gånger i veckan.
 
210 varv per minut.


Det skulle underlätta vår kommande fasadrengöring och möjligen göra så att mitt huvud inte snurrar 210 varv per minut av frustration.
 
Svar: 210 varv/min

Har ett sekelskifteshus med träfasad och denna behöver en rejäl tvätt av en fantastisk produkt från Ryobi såklart :)
 
Svar till fråga: Borsthuvudet rotera med 210 varv/minut.

För det första; med en teleskopisk rengöringsborste ser det ut som ett fantastisk multifunktionell verktyg. Jag gillar verktyg som man kan använda för mer än ett ändamål, och att batterisystemet “18 ONE+” kan användas till andra verktyg. Med flera verktyg som använder samma batteri blir det mycket mer miljövänligt!

För det andra; och mitt främsta skäl till att tävla, är att jag skulle kunna använda detta verktyg utan att det påverkar min reumatiska smärta så mycket. Jag lider av en kronisk sjukdom som kallas för axial spondyloartrit som drabbar rygg och andra leder. Att träna är ett måste för oss som har denna sjukdom, men aktiviteter som har en och samma upprepande rörelse är inte särskilt bra för oss. Att borsta fasaden i mitt hus är definitivt utmanande, likaså att tvätta eller polera min bil eller ibland till och med borsta tänderna! Det här ergonomiska och lätta verktyget kan hjälpa mig att njuta av sommaren och hjälpa till med att underhålla runt huset utan att det påverkar min hälsa :)

Till slut, skulle det vara en perfekt födelsedagspresent! Min födelsedag är på fredag!
 
210 varv/minut.
Att rengöra en vit husfasad med en vanlig skurborste inför husmålningen är definitivt inte Har ett växthus som aldrig är rengjort på tak och väggar utvändigt, så denna borste vore ju perfekt till det. Visste inte ens om att denna fanns, så den vore ju perfekt att få prova !
 
210 varv/min
Vill utöka samlingen och denna hade hjälpt med framförallt dem två väggarna som förblivit omålat tack vare att man inte når. Hade även kunnat göra husvagnen fin och slippa krypa på taket, hade varit underbart med denna i samlingen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.