A
U Uffe12 skrev:
Vet inte riktigt om du är med på frysen för tittar man i TDS´n så kan man varken ta den uppifrån eller bakifrån ,för att komma åt fläkten måste man släppa på Evapen å ta dän isoleringen eller hur
Jag har gjort det tusentals ggr.
Men du kan göra precis som du vill.
 
electroluxaren skrev:
Jag har gjort det tusentals ggr.
Men du kan göra precis som du vill.
Det har jag också kanske inte tusentals gånger , jobbar som vitvarutekniker
 
  • Gilla
axelito
  • Laddar…
A
U Uffe12 skrev:
Det har jag också kanske inte tusentals gånger , jobbar som vitvarutekniker
Kul för dig
 
electroluxaren skrev:
Kul för dig
Javisst är det kanske inte lika kul för dig
 
A
U Uffe12 skrev:
Javisst är det kanske inte lika kul för dig
mer roligt än så här kan man leta efter.
synd att du inte är läskunnig för då hade du sett och lärt dig något i alla andra inlägg hur jag beskriver i detalj hur man gör.
 
Nu vart den fixad. Tvungen vänta inom 48 timmar. Tack för era kommentar. Digital display visar 22 grader i vad som verkar vara en bastu eller apparat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
A
D DaSpookyBoi skrev:
Nu vart den fixad. Tvungen vänta inom 48 timmar. Tack för era kommentar.[bild]
Då får vi hoppas att det håller i sig.
Kolla avfrostning en när du ändå öppnad dörren då och då så att det inte bygger upp på nytt.
Hör du fläkten nu?
 
S
D DaSpookyBoi skrev:
Jag brukar inte röra frysskåpen om inställningar. Den piper om man inte har stängt inom 1,5 min, någon hade glömt stänga dörren på frysskåpen.
Då hade jag truckit slumpässigt och lyckades stänga av ljudet, sedan såg jag nått funktion som var "Visning av rumstemperatur" jag ville bli av med den, så jag stängde frysskåpen genom hålla en knapp,
Runda circkel med I. Då öppnade igen.
Sedan minns jag inte efter vad jag hade gjort mer
Jag har kollat igenom manual och tagit bort den funktion.

Nu har det stått -6 grader från igår. Och man ser en triangel som har blinkat ända sedan igår.
[bild]

Temperaturen brukar hamna mellan -6 till -8. Det ska egentligen vara runt -19.
Frågan är hur kan jag få temperaturen tillbaks till -19 grader?
Jag har satt temperaturen -21, genom trycka knappen ⮝⮟

Försöker göra olika saker för att få den temperatur jag vill, men verkar ej gå högre än -8.
Något som har tips eller vad jag gör för fel?
Skaffa ett LG med inverterkompressor. Funkar perfekt, självavfrostande och kylen hålker kanonklimat för grönsaker som håller sig färska ett par veckor.
 
A
S Stego1 skrev:
Skaffa ett LG med inverterkompressor. Funkar perfekt, självavfrostande och kylen hålker kanonklimat för grönsaker som håller sig färska ett par veckor.
jo så är det ju
en LG frys håller perfekt temperatur som kylskåp den korta tid det lever, vad är nu garantin igen? 1år?
 
S
electroluxaren skrev:
jo så är det ju
en LG frys håller perfekt temperatur som kylskåp den korta tid det lever, vad är nu garantin igen? 1år?
Garanti? Vad ska man med det till på en produkt med livslång funktion, alltså ca 50 år eller mer.
 
  • Haha
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.