Svar:
210 varv per minut

Motivation:
Som småbarnsförälder, finns det inte mycket tid att göra rent huspanelen. I nuläget har den uppgiften blivit framskjuten i 4 år. Skulle jag vinna, så kan jag garantera att verkligen ta mina diagnoser inom det autistiska spektrumet (adhd/asperger syndrom). Batteridrivna verktyg har gjort underverk då jag snabbt tröttnar på uppgiften, men sen jag började använda dessa verktyg som använder ett och samma batteri så blir det genast mycket roligare då jag kan avbryta säg skruva upp staket på baksidan av tomten och bara flytta batteriet till en sticksåg då det är roligare att kapa virket än att skruva ihop det.
 
Svar: 210 varv/min

Stugägare och har en del arbete på fasader och likn som jag tror den skulle passa perfekt till.

Med vänlig hälsning,,
Mattias
 
210 varv per minut.

Det skulle bli perfekt om jag vinner. Fasaden behöver lite rengöring på vissa ställe
 
Hej,
Svar 210 varv per minut.

Haha ja.. Vi har precis köpt ett väl inrökt, tänk er Gula Blend i 40 år, hus och skall renovera allt.. Skulle behöva testa borsten till sitt Max och lite till..
Alla ytor, golv, tak, fönster, ute, inne, fasad, sten, trall... ja det blir kul.
 
Svar: upp till 210 varv/min skulle jag säga.
Huvudet roterar ej när den är avstängd.

Tror den kan vara perfekt att städa av vårt pergola golv med. Pollen och annan smuts som kommer från skogen.
 
Svar: 210 varv/min
Motivering: Denna vår och förmodligen kommande sommar också, är jag ensam med att utföra alla förekommande sysslor i hemmet och sommarstugan, eftersom min man ligger sängliggande med smärtsamt diskbråck, och Coviden gjort att vårdkön är väldigt lång. Om jag vann denna borste så skulle det bespara mig väldigt mycket tid som jag kan lägga på andra sysslor i stället, t ex köra grus runt vårt nybyggda vedskjul.
 
Svar: 210 varv/min

Vilken bra sak! Jag vill ha det rent och fint men att göra saker rent är inte min grej och inget jag vill lägga min tid på. Jag bygger hellre nya saker. Som tyvärr efter ett tag också behöver rengöras. Med denna borste skulle rengöringen iaf bli roligare. Älskar maskiner. Den skulle verkligen vara till nytta både till villan och sommarstugan.
 
210 varv i minuten.
Skulle vara toppen när jag ska rengöra och måla om uthuset.
 
210 varv per minut. Den vore suverän nu när de är dax o både tvätta hus o altan
 
210 varv per minut.

Har redan flera olika Ryobi verktyg, allt från skruvdragare till gräsklippare. Så denna kommer passa perfekt till min familj.
Speciellt då vi ska byta panel och måla huset vitt i sommar. Så kommer behövas en del rengöring.
 
210 varv/minut

Åh vad sugen jag blev på denna! Vi är mitt uppe i ommålning (med mera...!) både inne och ute. Vi har gjort vårt bästa med att tvätta fasad för hand, inte att leka med! Med denna skulle det gå så mycket snabbare och lättare! :D
 
Svar 210 varv per minut.
Ensam dam på 61 vintrar söker en rejäl pålitlig hjälpreda.
Kan Ryobi va nåt för mig?
 
210 varv per minut!
Att rengöra alla hängrännor står på sommarens program. Vore så mycket enklare med en batteridriven rengöringsborste!
 
Roterar med 210 varv/minut.

Vi är en ganska nybildad bonusfamilj med två barn var, och ett femte barn på väg i augusti. Behöver knappast säga att tidsbrist är ett faktum
Den här rengöringsborsten skulle definitivt hjälpa oss med både rengöring av våra bilar, men även i kommande projekt att måla om tegelfasaden.
En hjälp mitt i all barnstress!
 
svar: 210 varv/ min
Nu meta står jag på en lång vinglig stege och tvätta fasad, men med ryobi fasadtvätt kan jag stå stabilt på marken
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.