Alfredo Alfredo skrev:
Men är hon riktigt kortväxt kanske det blir problem ändå? :thinking::thinking::thinking:
Inte för dig.



Men helvete vilken låg nivå på dessa skämt. Det ger ju plötsligt verkshöjd till Götlabörgarnas skämt här som annars är det permanenta lågvattenmärket....
 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Haha
  • Älska
Morgonskiftet och 11 till
  • Laddar…
Då höjer vi nivån?
Lite XKCD skadar aldrig
Svart-vit tecknad bild av en bil med en pratbubbla och en humoristisk text som skämtar om Windows kopieringsdialog.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Fadai och 19 till
  • Laddar…
plaggis plaggis skrev:
Har inte "andra sidan" med döden att göra?
:surprised:
Jo men det flyger över huvudet på många här som genast börjar tala om skyltars placeringar hit och dit och helt missar skämtet. :geek:
 
  • Gilla
sinclairhacker
  • Laddar…
Även språkpolisen gör fel...

Lånad av #skyltat
 
  • Skylt med felstavning, "STÄNG OCH HASPA ALLTID GRINDARNA EFTER ER", ordet "EFTER" korrigerat med rött.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Bödvar McOlsson och 6 till
  • Laddar…
plaggis plaggis skrev:
Även språkpolisen gör fel...

Lånad av #skyltat
Brytningsfel! Korrigeras lätt med nya glasögon! :cool:
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
192761697_799245644058504_203924407977595446_n.jpg
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
mikethebik och 5 till
  • Laddar…
S Stego1 skrev:
En trådsmal tjej kommer gående på en väg. Hon möter två killlar, varvid den ene häver ur sig till tjejen:

Om man har sex med dig så är risken stor att drulen går rätt igenom, eftersom du är så smal.

Ingen fara, sa tjejen. Hålet går snett uppåt.

Denna anekdot har inget med ätstörningar, kroppskonstitutioner att göra eller avser att förlöjliga elker kritisera det kvinnliga könet. För er som kommer att spy galla och omtolka till nuvarande genusnormer och patriarkala förtryck och inte förstår poängen, så är poängen att tjejen inte var svarslös inför ett påhopp av det grövre slaget. Hon kunde med andra ord "ta" för sig. En modern nutida tjej som inte vek ner sig utan tryckte tillbaka. Ett kvinnligt föredöme i akt och mening.

Ni som trots detta vill gnälla och spy galla på mig, ödsla inte energi på det. Dra något gammalt över er och försvinn in i er perfekta värld där humor och glädje lyser med sin frånvaro. Er kritik struntar jag fullkomligt i.
Ok. Men trots din förklaring förstår jag inte skämtet.
 
  • Gilla
hyggabus
  • Laddar…
S
Karlia Karlia skrev:
Du struntar i kritik men slänger in ett långt försvarstal, utifall att..

Så länge det inte är frågan om övergrepp har jag inga större problem att se det som humor, utan försvarstal skulle jag inte ha brytt mig om den här historien alls.
Hahaha,,,, jag skrattar mig harmynt.
 
S
Alfredo Alfredo skrev:
Men är hon riktigt kortväxt kanske det blir problem ändå? :thinking::thinking::thinking:
Hehe, ja du.
 
Men var är alla fredagsskämt? Det är ju fredag för tusan...
 
  • Gilla
J Vos
  • Laddar…
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
th3stinger och 18 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en kvinna och en man i sängen med en bildram som visar mannen före en operation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Dortmunder DAB och 7 till
  • Laddar…
 
  • Haha
  • Ledsen
  • Gilla
Hemmakatten och 2 till
  • Laddar…
Man gungar barn i leksaksbil på en improviserad ramp medan kvinna täcker ansiktet, bebis på marken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Illustration av olika fåglar med texten "fågel" och en mås markerad med "MÄSJÄVUL".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Fadai och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.