Hej , har köpt en begagnad Lyfco e1800 och behöver en uppdaterad firmware till den ,, Har sökt utan framgång , den som finns på outl1 funkar inte,, Någon som har en " liggandes i datorn " och vill förbarma sig ,, Hoppas att det ska fixa till den blinkande displayen .
 
Jag har 1.1.8, 1.2.4, 1.2.6.
1.2.6 tror jag är senaste.
Men jag har dom lokalt så behöver typ en epost adress så kan jag skicka, man kan ju inte dela filer på detta forum
 
M Miramithe skrev:
Jag har 1.1.8, 1.2.4, 1.2.6.
1.2.6 tror jag är senaste.
Men jag har dom lokalt så behöver typ en epost adress så kan jag skicka, man kan ju inte dela filer på detta forum
duokaramima@gmail.com
 
Hej.
Jag har skickat ett mail. Hoppas det funkar.
 
M Miramithe skrev:
Hej.
Jag har skickat ett mail. Hoppas det funkar.
åh, som jag letat efter detta! Har du möjlighet att skicka till mig också??therese.bay@gmail.com
 
Skickat, hoppas det funkar
 
Det finns en ny version på Outl1 hemsida nu. 1.3.2 fungerade kanon för mig
 
Snäckan0219 Snäckan0219 skrev:
Det finns en ny version på Outl1 hemsida nu. 1.3.2 fungerade kanon för mig
Försökte med den idag men då tröck den ner hela knivbordet och nu går det inte att höja klipphöjden:)
 
Skickat. Men det är bara de gamla, jag rekommenderar att ladda in nyaste, fungerar kanon för mig
 
Okok då är det något annat galet med den, för jag kan ej justera klipphöjden längre:/
 
D Daniel.h1985 skrev:
Okok då är det något annat galet med den, för jag kan ej justera klipphöjden längre:/
jag fick nollställa min och sen göra om inställningarna och då kunde jag höja och sänka igen (fick också samma problem )
 
Snäckan0219 Snäckan0219 skrev:
jag fick nollställa min och sen göra om inställningarna och då kunde jag höja och sänka igen (fick också samma problem )
Ok vad menar du med inställningar? Ändra menyn till svenska osv?
 
D Daniel.h1985 skrev:
Ok vad menar du med inställningar? Ändra menyn till svenska osv?
om du nollställer/ fabriksåterställning så behöver du göra om dina inställningar t ex vilka tider den ska gå osv
 
Snäckan0219 Snäckan0219 skrev:
om du nollställer/ fabriksåterställning så behöver du göra om dina inställningar t ex vilka tider den ska gå osv
Okok jag han inte göra dom inställningar då jag precis fått klipparen. Men testade att göra en fanriksåterställning och ställde in tid, datum samt range osv men med inget resultat gällande att höja klipphöjden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.