Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 774 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 803 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
C
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 820 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Skönt, ni kan skicka sågkörkortet till min hemadress :rofl:
 
richardtenggren
@Maskintok @skoge Det är ju bara standarden ni nämner, som innehåller de tre klasserna.
I de branscher jag brukar röra mig i är kravet ofta klass 3.
 
A
richardtenggren richardtenggren skrev:
Det är ju bara standarden du nämner, som innehåller de tre klasserna.
I den bransch jag brukar röra mig i är kravet ofta klass 3.
väg och järnväg har ofta klass 3.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 147 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 918 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Det vore illa annars efter 45 års erfarenhet
 
E
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 162 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Kommer bli en bra lördag det här, med den nya vetskapen att jag faktiskt är bättre än hela 1162 personer!
 
kulle
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 954 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
:geek:
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 232 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Varselkläder är bra minsann, men inte så viktigt vid trädfällning, tänkte jag :thinking:
Jaja, man lär sig :cool:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 048 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
”Andra gången, på första försöket fick jag 7/10”
Vilket har ngt dåligt men skam den som ger sig.:crysmile:
 
Karlia
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 239 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Med tanke på att jag brukar dra en gräns för vad jag vågar göra vid att klättra i träd med motorsåg, ok.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 245 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 079 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 114 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.