Är ute efter namnet på denna pall från IKEA, finns (fanns) i två längder. Tyvärr tror att dem har slutat sälja dessa.

Vet någon vad pallen heter? Och vart man eventuellt kan köpa sådana (t.ex. Blocket). Är ute efter den längre varianten i grått.

Tyvärr så var det bara denna lilla bild jag hittade på pallen.
 
  • images.jpg
Minsta aning om vilket år? Jag har sparat "nästan alla" IKEA-katalogerna men lyckas inte hitta dem.
 
jag ville ha en sån ett tag och om jag inte minns fel var det när jag hade en lägga som jag bodde i 2000-2002.
 
Så bra att du hittade den, för jag har letat igenom katalogerna från 1998 - 2004 utan att hitta den :mad:
 
Har du letat i kontorskatalogerna?

Jag har för mig att den tillhörde den avdelningen och då finns ju inte allt i den vanliga katalogen.

/Erik
 
FlyHigh skrev:
Har du letat i kontorskatalogerna?

Jag har för mig att den tillhörde den avdelningen och då finns ju inte allt i den vanliga katalogen.

/Erik
Mycket möjligt, för i de vanliga katalogerna finns de inte (har plöjt igenom 2005 och 2006 nu också) Söker man på Google fanns den med i IKEA Family 2005, men den sidan går förstås inte att få upp. Hallbänk kallas den på en del ställen, och den fanns tydligen med så sent som 2006...
 
då måste jag bara halka in..den finns visst med i vanliga katalogen ;-) i 2005 finns den på s.250 ...hinner inte kolla fler nu..
 
jessica skrev:
då måste jag bara halka in..den finns visst med i vanliga katalogen ;-) i 2005 finns den på s.250 ...hinner inte kolla fler nu..
Ja jä-lar i det, där fanns den. En halv pall vid ett hemmakontor :) Jag var nog halvblind i natt.
Pistill bänk med måtten L60XD32 och H52cm och den kostade 395:- i blå klädsel Ginborn.
Kan ju vara bra att veta om man letar på Blocket
 
Jag söker samma möbel fast i grått tyg,
 
spunk_totte skrev:
Jag söker samma möbel fast i grått tyg,
Du kan ju klä om den!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.