Hej,

Kan ni inte bara lägga ner detta med att med jämna mellanrum fråga om ni får skicka aviseringar via webbläsaren? Går det lägga in i profilen för de som vill ha det?

Frågan om att skicka aviseringar i webbläsaren förknippar jag främst med oseriösa sajter och den gör mig bara irriterad.
 
  • Gilla
  • Älska
Luddis_1 och 19 till
  • Laddar…
Ingen respons men frågar igen, kan ni inte sluta fråga om aviseringar i webbläsaren?

Surfade hit idag från min stationära dator där jag är inloggad på forumet (dvs inget nytt besök) och får frågan slängd i ansiktet på mig än en gång. Den är bara irriterande.
 
  • Gilla
jnse och 5 till
  • Laddar…
[SH] [SH] skrev:
Ingen respons men frågar igen, kan ni inte sluta fråga om aviseringar i webbläsaren?

Surfade hit idag från min stationära dator där jag är inloggad på forumet (dvs inget nytt besök) och får frågan slängd i ansiktet på mig än en gång. Den är bara irriterande.
Hej. Den informationen lagras väl med kakorna/cokies? Du behöver kanske se över de? Mvh
 
Det spelar ingen roll vad man har för lokala inställningar. Med jämna mellanrum (varje månad?) får man den frågan oavsett.
Väldigt irriterande.
 
  • Gilla
jnse och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Det spelar ingen roll vad man har för lokala inställningar. Med jämna mellanrum (varje månad?) får man den frågan oavsett.
Väldigt irriterande.
Ja, men om jag är inloggad borde de lära sig att jag inte vill ha frågan. Går det inte bygga en sådan funktion? Lägg ner frågan då...
 
  • Gilla
GK100 och 2 till
  • Laddar…
Ny webbläsare i mobilen. Ny fråga om avvisningar. Lägg ner den eller berätta åtminstone hur ni resonerar kring det.

Finns det folk som medvetet använder avvisningar i webbläsaren? Är det bara jag som är en stockkonservativ tråkmåns?
 
  • Gilla
jnse
  • Laddar…
Varför webbläsare - i mobilen är det väl enklast att använda appen ?
 
Redigerat:
HasseTeknik HasseTeknik skrev:
Varför webbläsare - mobilen är det väl enklast att använda appen ?
Skulle aldrig installera en app för att besöka en webbsida när webbläsaren gör jobbet så bra.

(Finns iofs undantag: Reddit, fast där tillför appen en del.)
 
Redigerat:
  • Gilla
JSten och 1 till
  • Laddar…
Ja, det finns alltför många onödiga appar som bara visar en befintlig webbsida. Det borde vara bättre att fokusera på att sidan funkar bra på webben än att lägga ner tid på appen.
 
  • Gilla
[SH] och 1 till
  • Laddar…
Nu hände det igen. Besöker sidan från min dator och från en webbläsare där jag är inloggad och får frågan om att skicka aviseringar. Igen. Höll på att kryssa igen fliken av ren irritation men kom på att jag skriver här först.

Kanske kommer det feedback på min åsikt någon gång?

Så, nu surfar jag vidare till en annan sida...
 
I både Chrome och edge går det stänga av så att ingen webbsida får fråga om att sända aviseringar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.