Hej!
Jag är i behov av garageport lås Car in Märket, jag skickar bilder.
Behöver inte vara samma nummer utan bara att det passar in!
 
  • Grå garageportlås från Car-In med numret 03130 synligt, placerat på en grön yta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Garageportlås märkt "CAR-IN" med synlig delnummer 031310, placerad mot suddig bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild på garageport lås med logotypen "Car in Märket" ingraverad i metallen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Grå garageportlås från märket Car-In med modellnummer 031310 synlig på låsets framsida.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
L
Låset är en vanlig cylinder. Det som är bra att tänka på är att det ska vara en längre sprint än till vanliga låshus i ytterdörrar. Kika på nedanstående länk så köper du rätt. https://lasshop.se/produkt/cylinder-1207-3ny-mattkrom/ Det är trevligt att överväga att ha samma låsning som övriga cylindrar på fastigheten om det är möjligt.
 
Tack
L Lenza skrev:
Låset är en vanlig cylinder. Det som är bra att tänka på är att det ska vara en längre sprint än till vanliga låshus i ytterdörrar. Kika på nedanstående länk så köper du rätt. [länk] Det är trevligt att överväga att ha samma låsning som övriga cylindrar på fastigheten om det är möjligt
Tack Lenza men jag behöver delar till låset som jag inte hittar på hemsidan som du skickade, En grupp medlem skulle byta sin garage hade nämligen skrivit att är gratis!
 
Alex Bagge Alex Bagge skrev:
Hej!
Jag är i behov av garageport lås Car in Märket, jag skickar bilder.
Behöver inte vara samma nummer utan bara att det passar in!
Jag är i behov av vredet på insidan eller om nån har tips på hur man kan ”bygga” ett eget vred.
 
  • Handtagets insida med märkning och en synlig skruv, hållen av en person.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej.
Jag har exakt samma lås på mitt garageport och självklart finns det inga nycklar...
Undrar om du har hittat rätt cylinder till det?!
 
Det är en vanlig standard låscylinder som är väldigt enkel att byta.
Jag hade tur och hittade en hel begagnad port med komplett lås som jag böt cylinder på :)
 
S ssnd skrev:
Det är en vanlig standard låscylinder som är väldigt enkel att byta.
Jag hade tur och hittade en hel begagnad port med komplett lås som jag böt cylinder på :)
Ska leta vidare då, tack för ditt svar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.