Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur på upp till 55°

Skulle vara guld värt att kunna kyla drycken till familjen på bilsemestrarna i sommar, då AC:en på bilen har pajat. Vore bra att ha något som är lite kallt.
Sen vore det ju coolt att som makita-fantast kunna kyla ”belöningsölen” efter sommarprojekten i denna skönhet.
 
Svar: -18 grader till +10 grader
Kan också nå en uppvärmningstemperatur på 55 grader
Min sambo och jag skulle bli överlyckliga om vi vann denna topputrustade kyl/värme-väska!
Den passar perfekt eftersom vi ska renovera huset och då kan erbjuda hantverkarna väl kylda drycker och snacks som de kan servera sig själva.
Och tänk vad härligt att ha den i närheten när gräsmattan ska klippas..
 
Redigerat:
Svar: Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C

Denna vore perfekt nu när altan + uterum skall byggas i sommar. Även nästa år när kök och vardagsrum skall flyttas och byta plats hade den verkligen kommit väl på plats!
 
Kylning -18g till + 10g
Värme, två lägen, +55g ochv +60g

Vi är erfarna tältcampare(på camping, 20kvm tält) sedan 10år tillbaka!
Vi är också Makita lovers. Kör bara Makita.
Har aldrig hittat det perfekta kylskåpet till tältet, men, here it is!
Makita+tält=DCW180Z
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Jobbar utomhus och ofta på ställen där det inte finns skugga vilket innebär att vanliga kylväskor har svårt att hålla vattnet svalt under hela dagen, framförallt när det behövs som mest under varma sommardagar. En batteridriven kylväska hade säkrat tillgången på svalt vatten så att man inte får värmeslag när man jobbar.
 
Kyl-/värmeväskan har kylförmåga från +10 °C ner till -18 °C samt uppvärmningstemperatur på upp till 55 °C.
Motivering? Jag gillar inte bara färgen och designen på Makitas produkter. Kvalitén rakt igenom i alla produkter är outstanding! Så denna lär ju inte vara något undantag. Integrerad kapsylöppnare och USB-port! Med denna lär jag göra succé på stranden:cool:
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och kan uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C

Älskar makitas batteri verktyg så denna coola snygga kylväska vore toppen å ha i samlingen, å kommer få följer med på många äventyr med familjen å kyla vår mat å dryck, å hur bra att den även kan följa med i firmabilen å hålla min matlåda varm å
 
Svar: Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C.
Hade passat perfekt till mitt utomhusprojekt med tak och panelbyte på vårt stora magasin.
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.
Vi brukar åka på en veteranträff i Halmstad varje år, tyvärr inställd i år men nästa år åker vi som vanligt. Vår nuvarande kylväska håller inte riktigt kylan vilket kan och har lett till oönskade överraskningar. Denna väska vore toppen att ha med dit, jag håller både mina och makens tummar att vi vinner den!
 
Svar: Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Denna vore ju perfekt för varma sommardagar för transport av både mat dryck. Å kanske även nedkylning av fisk vid vittjande av nät. Under vinterns jakt kunde den fungera som värmeskåp så man skulle få i sig varm mat vilket vore suveränt.
 
Väskan kan kyla mellan -18 till 10 grader och värma upp till 55 grader.
Det skulle vara perfekt för mig att ta med mig på mina resor i min nya elbil och få med mig lite picknic att njuta av när man laddar bilen. :cool:
//Tobbe
 
Mitt svar:
Den fina Gröna Boxen har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C

Verkligen skulle den göra hemestern perfekt/ samt även göra kollegorna glada på jobbet att ha en portabel Makita box som håller matlådorna varma till lunch istället för att köa till de få microvågsugnar som står i byggbodarna.
"Att lita på Makita gör dagen bra" :)
 
Svaret är att väskan har kylkapacitet på -18 ° till 10° C. Uppvärmningstemperatur är enligt spec upp till 55° C.

Denna väskan skulle vara helt underbar för oss som ska testa båtlivet i sommar. Att kunna få med och hålla mat och dryck kall en heldag vore guld!
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur på upp till 55°

Kylväskan skulle bli utmärkt till sommarutflykterna och även i stugan som saknar el och vatten. Glass till barnen på bilresan eller väl valda kylda drycker efter hårt arbete
 
Svar: -18 ° till 10° C kylning, värme upp till 55° C.

Den här vore perfekt vid poolen i sommar för kylda drycker till vuxna och barn. Då slipper man jaga upp barnen ur poolen för att gå in och dricka. Även till sommarens utflykter med matsäck.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.