OpiMaza
bortek bortek skrev:
Hej

vet ni om det fortfarande köpa modulen till HQ 420? mailade till site ägaren men får inte svar. Dessutom ligger forumet på hans he,sidan nere. Känns lite skumt.

@PiMaza hur gick det med fel 305, är klipparen igång igen?
Ja jag fick ladda klipparen sen tyvärr återställa Robonect men nu rullar det på bra
 
  • Gilla
johan63
  • Laddar…
johan63 johan63 skrev:
[länk]
Jo jag vet vart köper man modulen , men nu den är till o med inte längre tillgänglig :(
 
bortek bortek skrev:
Jo jag vet vart köper man modulen , men nu den är till o med inte längre tillgänglig :(
Kommer säkert tillbaka. Det har varit åtgång på modulerna. Själv köpte jag 34 st till vänner och bekanta.
 
johan63 johan63 skrev:
Kommer säkert tillbaka. Det har varit åtgång på modulerna. Själv köpte jag 34 st till vänner och bekanta.
Haha du kanske har några kvar till min 420 ? :)
 
bortek bortek skrev:
Haha du kanske har några kvar till min 420 ? :)
Alla jag beställde var tyvärr redan sålda. Men testa igen om några dagar.
 
OpiMaza
Någon som lyckats få push funktionen att fungera med prowl? (kör med apple)
 
Finns det inst instruktionerna för modulen till HQ 420 på engelska eller svenska ?
 
Vt nån om det går o göra fabriksåterställning på HQ420? Den ville byta pinkod och samtidigt ville inte acceptera ny kod så jag testade olika kombinationer och nån av dem verkar slagit genom. Men jag kommer inte ihåg vilken den var?
 
Testa detta. 9999-din pinkod = återställnings pinkod.
 
  • Gilla
quesus
  • Laddar…
Men jag vet nu inte vilken pin accepterades av de olika som jag provade. :( Kan man inte öppna och göra reset på moderkortet, finns det inte reset jumper eller liknande.
 
Nej tyvärr. Blir att besöka återförsäljare. Han kan hjälpa dig. Glöm ej ta med kvitto på maskinen.
 
Tack! Jag får nog ringa dem på måndag.

/B
 
Ingen som har en Robonect liggande till salu? :)
 
N nortish skrev:
Ingen som har en Robonect liggande till salu? :)
Snart ett äldre, H30x. Vad har du för klippare?
 
davidgp davidgp skrev:
Snart ett äldre, H30x. Vad har du för klippare?
AM310.
Vad vill du ha för det?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.