Hej

Ställer frågan härinne eventuellt om någon skulle råka ha en strömadapter liggande till Lyfco robotgräsklippare att sälja efter någon klippare som gett upp ?
 
Jag har en laddare över. Messa mig på 0709620903
 
  • Gilla
Carina65
  • Laddar…
C Carina65 skrev:
Hej

Ställer frågan härinne eventuellt om någon skulle råka ha en strömadapter liggande till Lyfco robotgräsklippare att sälja efter någon klippare som gett upp ?

Min strömförsörjning la av tidigare i sommar. Tog isär den, vilket var mycket kletigt och krävde endel avfettning +
C Carina65 skrev:
Hej

Ställer frågan härinne eventuellt om någon skulle råka ha en strömadapter liggande till Lyfco robotgräsklippare att sälja efter någon klippare som gett upp ?

Mitt agg la av tidigare i sommar. Tog isär den, villet var väldigt kletigt och krävde endel avfettning + tandborste. Hittade en spiral (motstånd) som hade lossnat. Typ kallödning. Fixade det och en ny IP-65 kapsling av glassbyttor och silvertejp. Har funkat sedan dess.

Öppnad strömförsörjningsenhet med kretskort, lödda komponenter och en lös spiral på en arbetsbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild av kretskort med elektroniska komponenter och reparation av lödning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
DIY lagningsarbete på strömförsörjning skyddad av glassbyttor och silvertejp vid husvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Jocke83
  • Laddar…
Vilka blad fungerar bäst till Lyfco. Samt var man kan hitta lämpliga skruvar och muttrar till bladen, för jag antar att dessa bör också bytas då och då??
 
E ES78 skrev:
Vilka blad fungerar bäst till Lyfco. Samt var man kan hitta lämpliga skruvar och muttrar till bladen, för jag antar att dessa bör också bytas då och då??
Jag kör alltid original då dem är lite längre och man får med rätt skruvar.
 
Jocke83 Jocke83 skrev:
Jag kör alltid original då dem är lite längre och man får med rätt skruvar.
Ok. Beställer dem från Outl1? Eller hittat billigare plats?
 
Ja det är från out1 jag beställer.
 
Jocke83 Jocke83 skrev:
Ja det är från out1 jag beställer.
ok tack
 
E ES78 skrev:
Ok. Beställer dem från Outl1? Eller hittat billigare plats?
Det finns billigare men då passar inte skruvarna plus att bladen är kortare. Hittar du nått annat så får du gärna hojta till☺️
 
Jag kör bosch indego knivar och orginalskruv. Mutter köper jag på järnaffären
 
  • Gilla
Jocke83
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.