Jag har sex sparade PM men kan bara se inkorg/utkorg och där ligger de inte. Hur hittar jag mina "sparade" PM?
 
Jag tror man kunde spara dem i en annan katalog än inkorgen i gamla versionen och nu i nya versionen så har de hamnat i limbo. Kan vara jag som missupfattat helt också förståss.
 
I gamla Yabb kunde du spara PM i en särskild mapp där det inte fanns några begränsningar för hur många du kunde spara. vBulletin är en helt annan programvara och här har du istället en maxgräns på 500 direktmeddelanden i inkorgen, utkorgen eller annan mapp du har lagt upp själv. Det låter konstigt om du inte har lagt upp någon mapp själv och meddelandena inte ligger i inkorgen eller utkorgen. Hur gjorde du när du trodde att du sparade dem? Skapde du en ny mapp via kontrollpanelen?
 
Jag minns inte riktigt och kan som sagt ha fått allt om bakfoten. Jag har bara för mig att jag råkade spara undan alla mina inkommande PM i någon annan mapp, som jag inte gjort själv, och efter uppgraderingen är de borta.

Inget att lägga tid på dock och som sagt kan jag lika gärna ha klantat mig själv innan bytet och tömt den mappen eller så. Har mest ett vagt minne av någon "sparat"-mapp som nu inte syns.

Hursomhelst, inga viktiga saker så strunta i det bara.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.