F
Jag är så jävla trött på garagekaoset. ett par gamla trähyllor, nån vaskad köksbänkskiva provisoriskt upphängd på väggen. Ett vattenuttag men ingen blandare, ingen vask mm.

Jag har lagt mycket tid och pengar på snygga innerväggar, elektriska portar och epoxifogade klinkerplattor och så ser garaget ut som en jävla soptipp.

Nu blir det en ordentlig och enhetlig garageinreding med skåp i nån snygg färg. Men vilka är prisvärda, googlade lite och det finns ju en hel del att välja på?
 
  • Gilla
Flipbed
  • Laddar…
K_arlstrom K_arlstrom skrev:
Jag kör ikea köksstommar, men priset har ökat mycket sen första beställningen!
Gav 1291:- för de här 2018... [länk]
Ikea även här. (y)
 
Vi har denna uppsättningen från Biltema. Förvånansvärt bra kvalitet så vi är nöjda. Biltema garageförvaringssystem med skåp och lådor i grått med träarbetsyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Blev det något inköpt? Jag är på liknande spår och funderar på jula eller Pela. Dock ser de väldigt lika ut så funderar på om det är samma med olika namn och pris, någon som vet?
 
  • Verktygsskåp och verkstadshyllor i silver och svart med organiserade verktyg för garage.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmbild av Jula webbsida som visar ett byggprojekt med prisexempel på verktygsskåp och hyllor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
F
M Marlin11 skrev:
Blev det något inköpt? Jag är på liknande spår och funderar på jula eller Pela. Dock ser de väldigt lika ut så funderar på om det är samma med olika namn och pris, någon som vet?

Nej, vet inte. Har kikat efter den på Jula men den finns inte att se i nån av de butiker jag har lokalt i Göteborg vad jag vet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.