Fick du några bitar pex slang över ca 15 mm (grovlek) hör av dig om du vill sälja. Behöver några "stumpar" till mitt bastubygge.
 
Hur långa "stumpar" ska du ha?
 
Det var svårt att ge ett bra svar på för jag har inte bestämt hur jag ska dra vattnet ännu. Tre meter är en bra "stunp" och mer är en bättre "stump". Tänkte närmast om någon lagt in värme i golvet och sitter med en "stump" som bara tar plats. Annar så blir det att köpa nytt.
 
Kostnaden för att åka och köpa tre meter pexslang är ohyggligt liten. Jag tror inte det är värt besväret, det är lite som att fråga om nån har fått en halv ask spik över.. :)
 
Halva askar spik har jag redan men det kan vara någon med 10 stycken 3 m längder för en krona, vad vet jag. Det kostar inget att fråga, glöm det.
 
Sorry, jag trodde du behövde tre meter totalt, och att du kanske inte visste att det fanns på metervara. Men behöver du så mycket som 30 meter är det såklart vettigt att fråga. :)
 
Just pex är ju ett elände eftersom man blir rånad när man köper delad rulle. Oftast blir det ju några meter över när man är klar och detta är ju ett perfekt ställe att bli av med det på.

Tussee, några så långa snuttar har jag inte över ännu på ett tag. Har en nästan hel 50m rulle men den har jag inte bitit klart på ännu så då törs jag inte sälja.
 
Hör av dig Constructum Domus Fick "Ogiltigt användarnamn på mottagaren"
Min aderss : erk.du@bredband.net
30 meter är av intresse vid rätt pris + frakt.
 
Det är fixat, tack. Fick tag på 23 meter under halva priset, det kan löna sig att fråga.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.