Sågbord DeWalt DWE74911-XJ med hjul till klyvsåg. Passar till DW 745 och DWE 7492 direkt och till de flesta andra med lite moddning av skruvfästen.

Bilden är från nätet, då min står längst inne i förrådet, men jag kan gräva fram och fota om någon är intresserad av bordet. Det är helt och har bara stått inomhus. Nytt kostar det 2000:- och jag vill ha 800:-

Hämtas i Vallentuna

Svart och gult sågbord DeWalt DWE74911-XJ med hjul, anpassningsbart för olika klyvsågar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
nikasp
Jag är ev. intresserad men är den komplett i låda med fästen? Läste på nätet att det ska finnas grejer/fästen med stativet som gör att den passar även 7485.
FAQ om kompatibilitet mellan Flexvolt DCS7485 bordsåg och DWE74911 stativ med fästen.
 
Ingen låda kvar. Det finns fästen och skruvar som passar till min 745 som nyss suttit på bordet.

Fast det är ju inte långt mellan Sollentuna och Vallentuna, så om du vill låna hem och testa är det bara att komma och hämta.
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
Om inte @nikasp vill ha det så köper jag det gärna.
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
nikasp
S snajgel skrev:
Om inte @nikasp vill ha det så köper jag det gärna.
Jag vill ha det men sambon tittade lite snett på mig och jag har inte bestämt mig för om jag vill ha sågen ”permanent” monterad så varsågod, bra pris!
 
  • Gilla
snajgel
  • Laddar…
Låter som en klok och förståndig sambo. Såna ska man undvika om det går.

Bordet på väg till snajgel.
 
nikasp
Hep Hep skrev:
Låter som en klok och förståndig sambo. Såna ska man undvika om det går.

Bordet på väg till snajgel.
Haha, jag har handlat släpvagn och en massa annat och just nu bara jobb, jobb framför datorn så det var befogat. Ska ju helst hinna använda också men tack för erbjudandet om lån!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.