Karlia
Han satt där så snällt och väntade. Men andras katter.. Och det var en stark chili blandning i crepsen.. Jo, lite dåligt samvete har jag.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
När jag var hos kattungarna respekterade jag inte husets härskare. Bildbevis på att jag är snål och egoistisk. [media]
Ensam med grabbarna och utan matplan.. hmm, mjölk, ägg.. ok vi gör pannkaka, det var ett tag sedan!
Bärra är med, först på bänken, sedan på golvet, ligger lite på rygg osv... men ja det är ju pannkaka så, vad ska jag ge han.

När vi ätit klart går han o lägger i kattongen, jag får en min liknande den du fick, ok, fine, jag ger med mig, pannkaka it is - river av en nagelstor bit, och lägger i handen och går fram till han, nosen börjar gå och visst äter han upp den!!
Nästa gång ska ja se om han vill ha jordgubbsylt till... ;)(y)
 
  • Haha
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Hälsat på kattungarna, 8.2 veckor nu. Nu är de starkare, har bra kroppskontroll. Den använder de till att vara överallt, hela tiden.

Skulle ha kunnat dela 150 bilder, många suddiga eftersom de är väldigt snabba. Ett kollage får räcka.

[bild]
Längst ner till höger:

"Stör mig inte! Jag ska brotta omkull den här möbeln"
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Ingenjören och 4 till
  • Laddar…
Fadai
Vår älskade lille Spock försvann för 1,5 mån sedan. Nu söker jag en el två kattungar, hanar. Detta är ju en tråd om katter, så jag försöker här. Våran gamling är lite ensam nu och huset är för tyst. På blocket ser jag bara katter till rena fantasipriser, men om ngn har kattungar de behöver placera, hör av er! Bor på landet utanför Tranemo och inom 10-12 mil är helt ok. Katt med randigt mönster och gröna ögon sitter på en grå filt, bredvid en gul kudde och blå tygbitar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Älska
  • Gilla
Hemmakatten och 13 till
  • Laddar…
Katt vilar intill ett fönster med en planta i krukor, snö syns utanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Matte har ställt nåt konstigt i mitt fönster!
Katt som slappnar av bredvid en fönsterodlingslåda inomhus, med utsikt över snö utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hmmm... Katt vilar på fönsterbräda bredvid frösådder i miniväxthus, med snötäckt landskap utanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En orange katt som kopplar av i en kartong på en vit diskmaskin bredvid ett fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tror det var ok, kan koppla av...❤️
 
  • En avslappnad orange katt vilar bredvid ett fönster med en plantlåda.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Snigla och 11 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ensam med grabbarna och utan matplan.. hmm, mjölk, ägg.. ok vi gör pannkaka, det var ett tag sedan!
Bärra är med, först på bänken, sedan på golvet, ligger lite på rygg osv... men ja det är ju pannkaka så, vad ska jag ge han.

När vi ätit klart går han o lägger i kattongen, jag får en min liknande den du fick, ok, fine, jag ger med mig, pannkaka it is - river av en nagelstor bit, och lägger i handen och går fram till han, nosen börjar gå och visst äter han upp den!!
Nästa gång ska ja se om han vill ha jordgubbsylt till... ;)(y)
Har haft en katt som älskade pannkaka, numera sitter en katt bredvid min stol och vill ha vispgrädde när det äts pannkaka. Hon kommer oftast till köket och tigger redan när hon hör antingen elvispen eller den manuella.
 
  • Gilla
  • Älska
Fadai och 6 till
  • Laddar…
Långt liggande perserkatt som visar sina stora fluffiga tassar framför kameran.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fina tår, om än lite stora :love:
 
  • Gilla
  • Älska
Marlen Eskilsson och 10 till
  • Laddar…
Gjorde precis pannkakor, ville testa om katten tyckte att det var något. Han kom inte ens in från trädgården. Hundarna fick en liten bit var och de tyckte att det var ok, fast lite konstigt. :D
 
  • Haha
  • Gilla
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
Gjorde precis pannkakor, ville testa om katten tyckte att det var något. Han kom inte ens in från trädgården. Hundarna fick en liten bit var och de tyckte att det var ok, fast lite konstigt. :D
Bärra är nog inte direkt normen... :rolleyes:
:love:
 
  • Gilla
  • Älska
Gammelnörden och 4 till
  • Laddar…
Hmm...
En sovande orange katt ihoprullad bekvämt på en blå kontorsstol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vissa anser säkert jag skämmer bort han, och ja, han är värd att ligga mjukt och skönt. :heart::love:
 
  • Gilla
  • Älska
Marlen Eskilsson och 8 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hmm...
[bild]
Vissa anser säkert jag skämmer bort han, och ja, han är värd att ligga mjukt och skönt. :heart::love:
Äkta Kinnarp?
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Äkta Kinnarp?
Endast det bästa är gott nog åt Rasmus Paffsson :love:
Jag har ärvt den av svärfar. En 6000, tror jag?
Fixade till låsningen till tilten under lunchen i torsdags, mitt i "BättreArbetsMiljö-utbildningen". :oops:

Den förra var också en Kinnarps, med lägre rygg, den var Rasmus favoritplats innan, men dynan var utsliten, inte av han dock.. :heart:
 
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Den stackarn hade inte en chans när han flög in i katternas hus.

Höj volymen…..
 
  • Gilla
  • Älska
  • Ledsen
  • Wow
GammelMan99 och 12 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Den stackarn hade inte en chans när han flög in i katternas hus.
[video]
Hehe, sådär brukar Bärra låta åt grannen, när han ser han på baksidan..
Bra fångat! Hänt lika här någon gång.
 
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Karlia
Tror inte Bärra klarar av att fånga grannen lika skickligt :D
 
  • Haha
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.