Hej! Är på väg att köpa 2st Opranic infra. Nån som kan uttala sig om modell Lava PRO 23 XR-B? De har också en med liknande effekt, men som heter Nova. Svårt att utläsa skillnaden..Tacksam för tips!
//Andreas
 
Lindstrumpen Lindstrumpen skrev:
Hej! Är på väg att köpa 2st Opranic infra. Nån som kan uttala sig om modell Lava PRO 23 XR-B? De har också en med liknande effekt, men som heter Nova. Svårt att utläsa skillnaden..Tacksam för tips!
//Andreas
Hej. Jag går också i tankar att köpa någon av dessa. Har du fått något tips eller info om infravärmarna?
 
Hej! Japp jag köpte 2st av den modellen..
Jag har inte hunnit testat dem än dock
 
Åh skriv gärna när ni testat. Tycker att alla vi testat lyser upp för mycket. Känns som att sitta i strålkastare och allt det mysiga uteblir. Är på jakt efter någon som avger ett varmare sken så att det fortfarande är mysigt.
 
Testade dem i lördags. Nu sitter de rätt högt placerade och det var ju kyligt men de levererar helt klart! Lyser inte upp på det sätt du beskriver. Bara att köpa!
 
  • Gilla
EmmaPask
  • Laddar…
Lindstrumpen Lindstrumpen skrev:
Testade dem i lördags. Nu sitter de rätt högt placerade och det var ju kyligt men de levererar helt klart! Lyser inte upp på det sätt du beskriver. Bara att köpa!
Hur nära sitter ni i förhållande till infravärmarna? Är det en öppen altan eller inglasat? Du hade två, vilken yta har du som de ska täcka?
 
Det båda ska täcka en yta av ca 15 kvadrat. Så det är rätt så överdimensionerat. Skickar bild
 
  • Vitmålat hus med två utomhusvärmare ovanför en terrass täckt av snö, som syns framför ett tegeltakshus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Lindstrumpen Lindstrumpen skrev:
Testade dem i lördags. Nu sitter de rätt högt placerade och det var ju kyligt men de levererar helt klart! Lyser inte upp på det sätt du beskriver. Bara att köpa!
Gud vad bra. Tusen tack.
 
V VilhelmCarpenter skrev:
Hur nära sitter ni i förhållande till infravärmarna? Är det en öppen altan eller inglasat? Du hade två, vilken yta har du som de ska täcka?
BTW,, vilken modell var det nu ni köpte,,, var det Lava PRO 23 XR-B?? Eller den som hette Nova? Vart köpte ni?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.