Hej!

Dags att ersätta vår Weber Gold C som tjänat väl i 20 år. Men är sugen på en Napoleon av lämplig modell eftersom Weber verkar ha stympat sin fina Summit-serie så bara 670 finns kvar vilket är väl stor för vårt behov och kostar en slant för mycket.

Vad har ni för erfarenheter av Napoleon och hur tänker man mellan Rouge, Prestige och PRO-serierna?


//TMC
 
Hej
Gått från kolgrill till Rouge 525 1 se som vunnit en del tester och mycket nöjda med precis allt hittills, dock bara kört 2 ggr.
Sizzle skall vi testa nästa gång.
Köpa på Bauhaus med deras prisgaranti med 12% under Net On Net.

köpte till grillplattan då den underlättar för att slippa att grönsaker ramlar mellan galler, och röktråget samt överdraget.
 
Fairlane
Min Napoleon är 2 år och finns inte kvar i sortimentet. Jag passade på att köpa den när de reade ut den för att den skulle bort ur sortimentet. Tor jag betalade runt 12000 istället för 20000, minns inte så noga. Jag gillar hela grillen skarpt, men är det en specifik sak jag ska peka på så är det sizzle-zonen. Jag rekommenderar att du köper en med det. Det kostar en slant extra, men byter du inte grill varje år så... Klart värt det
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.