Jag kan ändra inlägg i den tråden och lägga tillbaka bilder. Dock max fyra bilder per inlägg. Vet inte om det har med saken att göra men jag har den avancerade inläggseditorn på

Jag fixade första bildinlägget som "demo"
 
Jag kör också den avancerade editorn. Det är knappen "Ändra" som saknas på varje inlägg. På inlägg jag gör nu har jag möjlighet att editera.

4 bildspärren gäller väl bara nya inlägg? Det är ju redan fler än fyra bilder i per inlägg i flera av inläggen i den tråden.

Vill du fixa så får du gärna föra det men annars gör jag det själv om jag bara ges möjlighet. Det ser antagligen likadant ut i ett par andra projtrådar. Att det inte blir bilder beror nog på att det ligger ett vagnretur-tecken innanför img-taggen...
 
Nix fyra bilder verkar gälla gammalt som nytt när man editerar. Finns det där sedan idigare så går det tydligen bra men det spriker om jag försöker fixa något inlägg så att det visar mer än fyra bilder. Det är helt klart så att det är den där radmatningen som ställer till det. Tar jag bort den så funkar det
 
Ok, om det inte går att lägga in fler än 4 bilder när man editerar gamla inlägg så är det ju dömt att misslyckas. Att skapa ytterligare ett inlägg som läggs mellan två befintliga inlägg har jag för mig är knepigt (eftersom sorteringsordningen är kronologisk).

Synd.
 
Undrar om Marléne kan lägga in fler utan att "åka dit" på kollen?
 
Eftersom det är extremt få inlägg som innehåller fler än fyra bilder kanske man kan tänka sig att tillåta tex 10 bilder - det borde inte påverka prestanda eftersom det är så få inlägg som kommer ha så många bilder.
 
Nix, det går inte. 4 bilder är max.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.