Vikt 4,5 kg
Att få vinna en kantskärare från Ryoby skulle underbart vara. Och kunna på mina knän få spara.
Kryper på alla fyra med en kniv och skär. Fy vad jag på kanter i trädgården svär. Så snälla ni låt mej få vinna... Så elefanthuden på knäna kan försvinna
 
Den väger 4.5 kg med batteri.

Med två små barn, en fru som tycker om raka snyggga linjer, ett hus och en stuga med massa kanter överallt finns det inget som är bättre än att försöka spara tid. Att dessutom kunna spara tid, vara effektiv och få ett snyggt resultat på ett proffsigt sätt och så man kan njuta av all tid man kan spendera tillsammans istället för att skära kanter är guld värt.
 
Svar: 4,5kg

Motivering: Förra året påbörjade vi jobbet med att göra om trädgården genom att gräva fram en ny slänt mot grannen, plana ut en för brant slänt och planera för en stor altan. I år fick vi dränera de andra sidorna runt huset och allt har sett ut som en krigszon. Men nu börjar det ordna upp sig och altanen är snart på plats tillsammans med den nya fina gräsmattan som är optimerad för en robot. Så nu kommer vi få börja springa omkring och trimma kanterna där roboten inte kommer åt, det vore med största sannolikhet en dröm att få jobba med en riktig kantskärare i det fallet!
 
Svar: 4,5kg

Livet är lite på kant men med denna maskin borde livet bli aningen lättare.
 
Svar: 4,5kg
Ska snart entligen anlägga gräsmatta i vårt nya hus varav en kantskärare VERKLIGEN kommer väl till pass!
 
Rätt svar är 4.5kg!

Hade mer än gärna sprungit runt med denna runt hela huset och runt poolen där vi har kantsten med problemet att gräset växer in och mellan stenen, med denna suveräna uppfinning kan jag hålla gräset väck
 
Svar: 4.5kg

Tänkte minska ner gräsmattan och så ängsblommor för insekterna i år och behöver därför ett bra verktyg för att hjälpa mig med detta.
 
Svar: 4.5 kg

Ett självklart verktyg i trädgård där gräset på klassiskt vis ALLTID kantbeskärs!
Absolut ett fantastiskt verktyg som får gräsmattor att snabbt och enkelt uppvisa sin snyggaste form!
 
Svar: 4,5 kg

Varje år har vi någon form av trädgårdsprojekt. Att bygga en pergola, arrangera odlingslådor eller bygga ut terrassen till exempel. För något år sedan skapade vi fantastiska stengångar som gör att vi på ett stilrent sätt kan ta oss genom trädgården, från garaget till huset, från altanen till det fristående uterummet osv. Att hålla efter kanterna manuellt är dock tidskrävande (och tråkigt!) så kantskäraren ONE+ från RYOBY vore drömmen!

I maj håller vi ett 50-årskalas i miniformat i vår trädgård... då ska allt vara TIPP-TOPP... hoppas One+ vill assistera! ;-)
 
Svar: enligt hemsida 4.5kg, men det beror väl på hur stort batteri man använder tänker jag

Jag skulle behöva en kantskärsre till våra rabattkanter. Har några stycken som är nyanlagda på tomten.
 
Svar: 4.5 kg!

Motivering: Vi är nyblivna husägare och jag har insett att detta är ett verktyg som definitivt skulle underlätta för oss i våran utemiljö. Plus att jag idag redan kör på Ryobi och tycker det är oerhört smidig lösning med att batterierna passar på de olika redskapen! Och detta redskap hade utökat den arsenalen på ett mycket fint sätt.
 
4,5 kg svarar vi!

Skulle gärna vilja vinna då vi saknar verktyg till vårt nyinförskaffade hus, vi behöver verkligen utöka verktygsfamiljen och få rätsida på trädgården :)
 
4,5 kg. En kantskärare vore ett perfekt komplement till mina Ryobi grästrimmer och borrmaskin/skruvdragare, som jag för övrigt är mycket nöjd med :)
 
Svar: 4.5 kg

Dags att gå över till elmaskiner nu när man har solpaneler på taket och miljövänlig energi.
Röjsågen är överkurs när man flyttat in till ett bostadsområde från landet.
Denna har både rätt vikt och funktioner till vår trädgård.
 
Den väger 4,5kg.

Med 4000kvm tomt och med en fru som har odling som största intresse finns det mängder med kanter att hålla ordning på.
Skulle bli ett fint komplement till övriga ryobiverktyg och ett extra batteri som backup är även det efterlängtat.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.