Tjenare alla husbyggare !
jag kan tänka mig att det finns många där ute som behöver någonstans att dumpa sina fyllnadsmassor? Isåfall vet vi ett område på vår tomt där vi gladeligen tar emot och lägger en del.

För att sålla lite bland intresserade så bor vi i enköping.
 
Hej!
Vi kommer gräva på min tomt mån gång i juni ca 180m3 inför poolbygge
Bor i Enköping också.
Svara här om du är fortfarande intresserad
 
Hej!

Hur mycket behöver du ?

Mvh Oskar
M3schakt AB
 
  • Gilla
Luddigt
  • Laddar…
M Markmannen skrev:
Hej!

Hur mycket behöver du ?

Mvh Oskar
M3schakt AB
vi har fyllt vårt behov av grövre massor men skulle kunna ta emot finare jord/sand/lera att lägga på ytan om du har ?

//Ludde
 
hej!
Jag behöver fylla min tomt med fyllnadsmassor i Karlstad. är det någon här som vill bli av sina fyllnadsmassor och finns i Karlstad?

känner ni någon bra och billig markentreprenör som kan schakta min tomt i Karlstad ?
 
Hej

Ska gräva för pool och kommer bli ca 60 m3 sand/jord om du skulle vara intresserad av det?
 
Luddigt Luddigt skrev:
Tjenare alla husbyggare !
jag kan tänka mig att det finns många där ute som behöver någonstans att dumpa sina fyllnadsmassor? Isåfall vet vi ett område på vår tomt där vi gladeligen tar emot och lägger en del.

För att sålla lite bland intresserade så bor vi i enköping.
Luddigt Luddigt skrev:
vi har fyllt vårt behov av grövre massor men skulle kunna ta emot finare jord/sand/lera att lägga på ytan om du har ?

//Ludde
Luddigt Luddigt skrev:
vi har fyllt vårt behov av grövre massor

men skulle kunna ta emot finare jord/sand/lera att lägga på ytan om du har ?

//Ludde

Hej, har du fyllt upp det du behöver med fyllnadsmaterial/massor? Eller är detta fortfarande aktuellt?
 
E Emma Törnquist skrev:
Hej, har du fyllt upp det du behöver med fyllnadsmaterial/massor? Eller är detta fortfarande aktuellt?
Vi har egentligen fyllt upp behovet för tillfället men om ditt erbjudande lockar skulle vi kunna lösa så vi kan ta emot några lass till framtida projekt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.