Jag har funderat över varför alla mina gamla inlägg och trådar är borta efter forumet uppgraderades?
Nån admin som vet vart dom tagit vägen?
 
De kanske ansågs opassande?

Nä, skämt åsido så har jag sett en annan användare vars alla inlägg försvunnit och jag gissade att det berodde på att han hade en punkt i sitt användarnamn (vilket möjligen pajar importen till php/perl). Den användare kan förvisso ha tagit bort alla sina inlägg av annan anledning...

Hette du p.plats innan övergången? Eller kanske är det så att - också kan ställa till i övergången?
 
Jag hade samma namn innan och det ser lite roligt ut i gamla trådar där folk citerat mig men mina inlägg är borta...
Tråkigt är även att man blivit degraderad då man inte postat lika många inlägg längre!? :(
 
Maila Marlene så fixar hon säkert till dina gamla inlägg. Hon hjälpte iaf mig!
 
Då var det gjort, tack för tipset...
 
...men får inget svar! :(

...men den som väntar på något gott!? ;)
 
Ser ut som det är kört men tack till er som sköter om forumet för att ha försökt att få fram mina inlägg.
 
P-plats skrev:
Ser ut som det är kört men tack till er som sköter om forumet för att ha försökt att få fram mina inlägg.
Det gör ju det tyvärr. Enligt mig så borde inte tecken som bindestreck(-) eller punkt(.) behövt vara något svårhanterbart, men så kan det bli ibland.

Vi får helt enkelt jobba oss ur junior member nivån.


---
Eller Nykomling (som jag visst fortfarande är)
 
Synd bara att man inte har så mycket vettigt att skriva! ;)
Vi får kämpa tillsammans...
 
P-plats skrev:
Synd bara att man inte har så mycket vettigt att skriva! ;)
Vi får kämpa tillsammans...
Ni har kämpat bra. På 3 år hade jag fått ihop drygt 500 meddelanden, så det lär ta ett tag innan man är tillbaka på samma nivå. Snart får jag dock skicka PM igen ;-)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.