Min mor har en Bosch Indego som gått drygt två säsonger. Den började få för sig att köra över begränsningskabeln och sen stanna och vilja bli flyttad till innanför kabeln. Vi skickade den på service och nu har vi fått svar att den inte går att laga pga en del skruvhål i karossen gått sönder och att den då inte blir vattentät. Karossen har utgått som reservdel ! MEEN !!! Två säsonger med ganska dåligt klippresultat och så är den slut? Kan man hitta någon som kan tänka sig att reparera den om man bara kan få tag i delar?
 
Det slutade lyckligt ändå, jag vet fortfarande inte hur skruvhålen blivit förstörda, men när jgaa bad dem reparera maskinen för att jag sedan skulle leta efter ett begagnat chassi, säger de att de kan sätta dit ett begagnat chassi utan kostnad!?! Äh - ja tack, betydligt bättre än att skrota klipparen i alla fall.
 
Har ett problem då det är fukt i displayen och jag ser inget. Varit i förråd över vintern och tog fram den för att ladda den.
Den har några år på sig..
 
M Mvh- lizz skrev:
Har ett problem då det är fukt i displayen och jag ser inget. Varit i förråd över vintern och tog fram den för att ladda den.
Den har några år på sig..
testa ställ ut den i solen eller prova med en hårfön
 
T tergo skrev:
testa ställ ut den i solen eller prova med en hårfön
Nu har den även fått en beläggning på insidan så det är svårt att se.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.