Hej!

Har nyligen köpt en ny kombimaskin från Cylinda. Skulle köra torktumlaren för första gången idag. Den låter så ohyggligt högt, samma ljud konstant. Är det något ni känner igen? Tänkte höra av mig till dem på Måndag, eftersom jag aldrig kört torktumlaren tidigare så vet man inte ens om det är normalt, bör inte vara det men jag frågar.
 
N
Det kan absolut inte vara ett normalt ljud. Skulle inte använda den innan jag talat med återförsäljaren. Fanns det några transportsäkringar på maskinen och har du plockat bort dem isf?
 
  • Gilla
Daban85
  • Laddar…
Transportsäkringar: Vanligaste orsaken när splitternya maskiner beter sig konstigt....
 
  • Gilla
Daban85
  • Laddar…
N Nalleman64 skrev:
Det kan absolut inte vara ett normalt ljud. Skulle inte använda den innan jag talat med återförsäljaren. Fanns det några transportsäkringar på maskinen och har du plockat bort dem isf?

Tack! Ska då höra med dem. Jepp, jag har skruvat av alla 4a på baksidan.

mvh. Daban
 
  • Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
Huvudbrytaren Huvudbrytaren skrev:
Transportsäkringar: Vanligaste orsaken när splitternya maskiner beter sig konstigt....

Hej! Ja, men dem har jag skruvat av 4 st på baksidan. Kan det vara så att de finns fler på dem som jag kan ha missat?

mvh. Daban
 
N
Daban85 Daban85 skrev:
Hej! Ja, men dem har jag skruvat av 4 st på baksidan. Kan det vara så att de finns fler på dem som jag kan ha missat?

mvh. Daban
Det brukar vara fyra stycken.
 
  • Gilla
Daban85
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.