Hejsan är det någon här som vet vart man kan hitta en fristående TV möbel för LCD Plasma tv som har en snygg baksida som även döljer alla sladdar.Vill helst inte att man ser baksidan på TV:n. Något i still med Mio's Cinema (tror jag den hette) Men den dolde inga sladdar etc på baksidan. TV:n ska stå mitt i vardagsrummet mellan soffan och matbordet därför den inte får se ut hur som helst på baksidan.

Tackar på förhand.
 
Kolla in Funk från David Design. Den har en snygg baksida, kabelgenomföringar genom både topp- och bottenskiva, samt även mellan de olika skåpsektionerna, så inga sladdar behöver hänga utanför. Den ultimata mediaförvaringen i mitt tycke. Jag har själv en med skjutdörrar med grått plexiglas och det är mitt absoluta bästa möbelköp nånsin!

http://daviddesign.se/enjoy-david/storage/funk-versatile-storage-system/

David Designs site har tyvärr blivit sämre och sämre med åren, och innehåller väldigt dåligt med information om de olika möblerna, men du kanske kan titta närmare på den hos någon möbelhandlare i närheten av där du bor.
 
Jag är inte på jakt efter någon TV-möbel, utan letar snygg byrå/bänk/sideboard till hallen. Och David design verkade ju ha tjusiga sådana också. Hittade bara återförsäljare av deras kläder på hemsidan. Vet någon var man kan titta på deras möbler (bor i Stockholm)? Är priserna så höga som min maggropskänsla säger mig att de är?
 
De har en egen butik i Brunogallerian på Götgatan, men finns även på bl a Establish på Humlegårdsgatan. Priserna ligger, tycker jag i alla fall, strax under vad man tror att de ska ligga på.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.