Någon som vet om en ledstrip 5 meter med varmvitt ljus . 12 v för inomhusbruk som fungerar bra och till anständigt pris.
 
Ursäkta men att fråga efter en strip för utomhusbruk och en viss längd är svårt att svara på. direkt, det var då ett tips på att söka är bra, det finns många varianter och inköpsställen att välja på. Någon patentlösning finns inte när förutsättningarna är olika för varje objekt som ska utföras.
 
  • Gilla
Karlia
  • Laddar…
Amazon sverige har billiga
 
Karlia
Gå till en affär och fråga. Det känns märkligt att du svarar med stora bokstäver (otrevligt! ) när någon gratis på sin fritid försöker ge ett svar.
 
  • Gilla
Jakobk
  • Laddar…
V viking39 skrev:
Någon som vet om en ledstrip 5 meter med varmvitt ljus . 12 v för inomhusbruk som fungerar bra och till anständigt pris.
IKEA
 
ClasO 36-6144, köp 2 klipp av en meter på ena och skicka till mig så har du 5 meter.

Protte
 
[citat] Du uppfattade nog inte vad jag skrev. Jag skrev INOMHUSBRUK OCH INTE UTOMHUSBRUK."

""" Ursäkta då """ , var kanske lite snabb och missade det med INOMHUS och inte UTOMHUS , normalt brukar frågorna vara för just utomhus. Oavsett det så kan man skriva , det vart lite fel här,""" Det var inomhus det gällde"" och då går det bra att söka på inomhus. "" Ursäkta igen """ I stället för att fråga här och ta till lite större ord. Hoppas att du hittar det du söker.

PS verkar som att en del inlägg har raderats
 
  • Gilla
Karlia
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
IKEA
Tackar för tipset. Köpte den för 199 kr fungerar mycket bra 24V dessutom
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.