Hej.
Någon som kan tipsa om en riktigt bra och effektiv elvärmare till utomhusspa/badtunna?
Är inne på min tredje och absolut sista swim & fun värmare 3kW. Krånglar alltid och "reglerar" mellan 20 och 46gr.
Betalar hellre lite extra för en värmare som fungerar bra men verkar inte finnas så många mer än från lågpriskedjorna outl1, vidaXL osv.
Hittade en "Banggood" 11kW för 2450kr, nån som provat den?
Som sagt, tips på bra lite dyrare grejer.
 
Jag kör med en 3fas värmare från pahlen. Finns i alla möjliga konfigurationer. Den har hittills fungerat perfekt. Jag har dock bara haft den i nått år.

https://www.pahlen.se/produkter/uppvarmning/elvarmare/

Masajäkel Masajäkel skrev:
Hej.
Någon som kan tipsa om en riktigt bra och effektiv elvärmare till utomhusspa/badtunna?
Är inne på min tredje och absolut sista swim & fun värmare 3kW. Krånglar alltid och "reglerar" mellan 20 och 46gr.
Betalar hellre lite extra för en värmare som fungerar bra men verkar inte finnas så många mer än från lågpriskedjorna outl1, vidaXL osv.
Hittade en "Banggood" 11kW för 2450kr, nån som provat den?
Som sagt, tips på bra lite dyrare grejer.
 
O oddiq skrev:
Jag kör med en 3fas värmare från pahlen. Finns i alla möjliga konfigurationer. Den har hittills fungerat perfekt. Jag har dock bara haft den i nått år.

[länk]

Tackar.
Försöker hitta priser på dessa. Vad fick du ge för din och hur mycket effekt är den på?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.