Hej!

Vi har byggt en Smålandsvilla,Stora Mariannelund, och det skulle vara jättekul att se bilder från andra Smålandsvillor. Se hur köket ser ut, har man har möblerat, se badrum, ja alla rum!!

Tex vad har ni på väggen mot vardagsrummet, samma vägg som dörren till stora sovrummet är på? En stor vägg som jag inte vet vad jag ska göra med!!!

 
Vi har håller på att inreda övervåningen på våran stora lönneberga, behöver insperation. Nån som sitter inne med bilder eller ideer om detta?
 
Finns det ingen ägare till en Smålandsvilla som vill dela med er av lite fina bilder??? ;)

Visa upp era fina hus!!! :)
 
Varför inte börja visa upp ert? ;)
 
Jodå! Jag ska ta lite bilder, men det får bli när huset är helt klart. Vi har lite småsaker kvar i köket såsom ljusramplist, en skiva mot taket vid fläktkåpan osv. Möbleringen är inte heller som den ska eftersom vi ska ändra allt när vi flyttar upp på övervåningen.

Vill att allt ska vara klart innan jag tar bilder. Och nystädat försås ;)
 
H
Finns det inga som har några bilder :-?

* NYFIKEN *
 
Norpan skrev:
Hej!

Vi har byggt en Smålandsvilla,Stora Mariannelund, och det skulle vara jättekul att se bilder från andra Smålandsvillor. Se hur köket ser ut, har man har möblerat, se badrum, ja alla rum!!

Tex vad har ni på väggen mot vardagsrummet, samma vägg som dörren till stora sovrummet är på? En stor vägg som jag inte vet vad jag ska göra med!!!
Hihi, du får nog helt enkelt börja visa bilder själv ;D

/PJ
 
Det spelar inte mig nån roll om du städat eller ej, det hade bara varit kul att se planlösning och sådär. Ska själv bygga Mariannelund!
 
Hej!
Jag & min sambo är inne på att bygga SMV Nybro, vi har kollat på SMV kalmar, men vi gillar verkligen utbyggnaden som Nybro har.

Är det någon som har fler bilder invändigt på Nybro eller Kalmar? Vore intressant & se hur ni har valt/gjort.

Finns det ngt man skall tänka på extra?

tack för svar =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.