Min tegelfasad behöver lite kärlek. Bla har det lossnat och spruckit över vissa fönster/dörrar. Fogarna ser lite risiga ut på vissa ställen osv.

Är det någon som har någon firma i stockholm att rekommendera? Har googlat en del men hittar mest ute i landet alternativt är det bolag som ser ut att göra väldigt mycket större jobb.
 
Har du hittat någon? Jag har själv letat ganska länge utan någon lycka. Skickat iväg ett antal offertförfrågningar utan att ens få ett svar.
Är det ett för "jobbigt" arbete att foga om tegelfasad eller varför verkar det vara så svårt att hitta någon som vill göra det?
 
Nej hittade ingen som ville eller hade tid. Lutar åt att klä in den istället faktiskt
 
N
Jag jobbar som murare i Stockholm, och det är inget jobb man vill ha. Är ett långsamt jobb, och du får väl betala 20.000 för ställningen? Och 20.000 för fogningen? Har inte sett tillräckligt med bilder än för att kunna skapa en uppfattning. Har dock inget personligt intresse, men någon annan kanske har.
 
Redigerat:
Det ska inte vara svårt att hitta någon som fogar om. Är jobb precis som alla andra och det är inte överdrivet mycket tid på att göra en villa (med ställning ca 1.5-2h per m2 fullt färdig). Om du hittar något så kan du skicka offert till mig så kan jag kolla så det är rätt pris och material.

Vi gör mest omfogning och tegelrenovering åt fastigheter som du säger men även till privatpersoner. Dock så är vi i Skåne så kan inte hjälpa dig något nämnvärt.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.