Man kan ställa den upp till 100 cm.
Jag hade otur i år med min förkultiveringen av paprika, aubergine mm då jag fick larver i jorden som mumsade i sig rötterna på de fina små plantorna som hade börjat komma upp. Jag skulle bli riktigt glad över detta fina odlingspaket och bli motiverad att försöka på nytt.
 
Rackartekla
Svar: 30-100 cm

Odling är mitt stora intresse och särskilt i dessa tider då jag p g a min ålder inte vågat mig in i någon affär på över ett år. Därför har jag laddat upp med fröer så jag kan få mina plantor ändå. Ett det som det här skulle verkligen göra skillnad.
 
Upp till 100 cm .
Jag behöver komma igång med att förodla till vår skövlade trädgård, så att den får grönska igen efter en dränering!
 
Sunlite miniherb kan ställas mellan 30 och 100 cm.

Alla år av misslyckade förodlingar har med all önskvärd tydlighet gjort klart för mig att jag behöver proffshjälp! Jag behöver vinna! Hjälp mig Odla.nu!
 
100 cm
Då de mesta av nya produkter behövs till det vardagliga så vore det kul att få något för min egen skull. Familjen gläds nog åt smakerna så småningom men det är odlingen som är min fristad och hobby.
 
Svar 100cm

Barnen börjar få upp ögonen för att producera egen mat. Nu ska det byggas hönshus i dagarna och de har påbörjat trädgårdslandet för bl.a. potatisodling. Att komplettera detta med ett odlingskit för t.ex. örter hade varit helt perfekt!
 
100cm.
Nu då jag skall operera mina händer vore det en underlättnad med en proffsig odlingsutrustning.
 
Max 1 meter!
Jag vill vinna för att jag precis tagit över mina föräldrars sommartorp och vill fortsätta min fina mammas arbete med en liten köksträdgård. Just nu är den bara en sorglig liten jordplätt... Det vore roligt att göra den fin igen!
 
Svar: 100 cm

Som alldeles nybliven villaägare med två småttingar som dessutom är oerhört fascinerade av allt som växer runtomkring hade det här varit oerhört lärorikt att börja med.
 
Hej!
Teleskopstativet kan bli 100 cm högt (30-100 cm).
Jag skulle så gärna vilja vinna detta pris eftersom vår familj flyttade förra sommaren från lägenhet till hus och jag kommer ÄNTLIGEN kunna få en hel odlingssäsong i min egna trädgård. Har längtat efter detta i hela mitt liv! Dessutom kommer vårt andra barn om 1-2 veckor och då går jag på föräldraledighet vilket innebär att jag kommer kunna ägna mer tid i trädgården och åt diverse byggen <3
 
Svar: 100 cm
Jag är nybörjare och är i startgroparna för att börja odla, detta vore perfekt för mig och min familj:)(y)!
Mvh Theresa
 
100 cm

Sommarstugans mark är bar
Bara skräp och lera
Nu blir jag så småningom klar
Med hus och däck och det hela

Då står grönskan på tur
Och en örtagård med mur
Låt oss fortsätta vår historia
Men timjan, rosmarin och salvia
 
C
100 cm

Nybliven husägare som behöver draghjälp för att komma igång med växthuset. Detta skulle vara perfekt för oss!
 
100cm

Mina tre döttrar älskar att äta allt som vi odlar och hjälper gärna till att så och plantera. Dom hade tyckt mycket om dessa grejer.
 
Rackartekla
Rackartekla Rackartekla skrev:
Svar: 30-100 cm

Odling är mitt stora intresse och särskilt i dessa tider då jag p g a min ålder inte vågat mig in i någon affär på över ett år. Därför har jag laddat upp med fröer så jag kan få mina plantor ändå. Ett ser som det här skulle verkligen göra skillnad.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.