1 205 läst · 5 svar
1k läst
5 svar
Hej alla kunniga här på forumet
Finns ingen annan möjlighet att dra vattnet så skulle jag säga att det är nog bland det bästa du kan göra...
Se bara till så röret har rätt avstånd till vägg, sitter ordentligt fast och får en bra kragning av mattan upp på röret
Vet att bla Länsförsäkringar har tittat på en sån typ av lösning just för besvärliga genomföringar.
Man skulle ju kunna proppa röret i källaren, så tror jag inte mattläggaren säger nåt och om han gör det så är det fördraget för avlopp
Se bara till så röret har rätt avstånd till vägg, sitter ordentligt fast och får en bra kragning av mattan upp på röret
Vet att bla Länsförsäkringar har tittat på en sån typ av lösning just för besvärliga genomföringar.
Man skulle ju kunna proppa röret i källaren, så tror jag inte mattläggaren säger nåt och om han gör det så är det fördraget för avlopp
Liknande trådar
-
Hej, jag har radiatorer alla blir inte varma tillsammans, jag måste stänga några av dem så att de andra blir varma. Vad är anledningen ? Jag har
Fjärrvärme & Gas -
Till asbestkunniga: finns det verkligen i dessa (typ alla) material?
Byggmaterial & Byggteknik -
Hej alla hemmafixare här finns det några godbitar
Byggmaterial & Byggteknik -
Hej alla, har en borrad brunn som vid kraftigt regn tar in ytvatten och missfärgar vattnet. Är det s
Vatten & Avlopp -
Hej alla med gröna fingarar.
Häckar, Buskar & Träd