CA 80 ton (8 flak) lerjord kommer att finnas tillgänglig i Tungelsta från i början på April. Gratis transport går att ordna inom lämpligt avstånd. Med vänliga hälsningar Filip. #fyllnadsmassa #fyllnadsmassor #bortskänkes
 
Redigerat:
F Feviljohn skrev:
CA 80 ton (8 flak) lerjord kommer att finnas tillgänglig i Tungelsta från i början på April. Gratis transport går att ordna inom lämpligt avstånd. Med vänliga hälsningar Filip. #fyllnadsmassa #fyllnadsmassor #bortskänkes
Hej! Vi kan absolut vara intresserade om detta fortfarande finns tillgängligt, vi kanske bor lite för långt bort för er dock. Kulla Rävsta (Bålsta/Örsundsbro)
mvh Alex
 
F Feviljohn skrev:
CA 80 ton (8 flak) lerjord kommer att finnas tillgänglig i Tungelsta från i början på April. Gratis transport går att ordna inom lämpligt avstånd. Med vänliga hälsningar Filip. #fyllnadsmassa #fyllnadsmassor #bortskänkes
Hej, vi är intresserade utav fyllnadsmassorna men undrar om ni kan köra det till Trosa?
 
A Alex_kulla skrev:
Hej! Vi kan absolut vara intresserade om detta fortfarande finns tillgängligt, vi kanske bor lite för långt bort för er dock. Kulla Rävsta (Bålsta/Örsundsbro)
mvh Alex
A Alex_kulla skrev:
Hej! Vi kan absolut vara intresserade om detta fortfarande finns tillgängligt, vi kanske bor lite för långt bort för er dock. Kulla Rävsta (Bålsta/Örsundsbro)
mvh Alex
Hej Alex. Tyvärr ligger Bålsta väldigt långt bort från här. Blir inte många tippningar tidsmässigt.. men massorna finns tillgängliga om du vill hämta ändå. Mvh
 
J Jessicabj skrev:
Hej, vi är intresserade utav fyllnadsmassorna men undrar om ni kan köra det till Trosa?
Hej Jessica. Tyvärr är trosa lite för långt bort.. mvh
 
F Feviljohn skrev:
Hej Alex. Tyvärr ligger Bålsta väldigt långt bort från här. Blir inte många tippningar tidsmässigt.. men massorna finns tillgängliga om du vill hämta ändå. Mvh
Okej tack för svar! Lycka till
 
Hej. Är tyresö för långt bort? Ute på halvön (Trinntorp)
//Krister
 
Hej Alex, har liknande jord i spånga och är något närmare dig. Fortfarande intressant?

A Alex_kulla skrev:
Hej! Vi kan absolut vara intresserade om detta fortfarande finns tillgängligt, vi kanske bor lite för långt bort för er dock. Kulla Rävsta (Bålsta/Örsundsbro)
mvh Alex
 
M man_dizel skrev:
Hej Alex, har liknande jord i spånga och är något närmare dig. Fortfarande intressant?
Hej! Jag har själv inget behov av fyllnadsmassor men jag tror att jag har en bekant som bor närmre dig än mig som behöver. Jag återkommer
 
M man_dizel skrev:
Hej Alex, har liknande jord i spånga och är något närmare dig. Fortfarande intressant?
Hej!
Mina bekanta som bor i Övergran(bålsta) behöver fyllnadsmassor.
Hur mycket är det? Och kör ni ut det som det är skrivet innan i tråden eller behöver de hämta själva?
Tror ej att de har möjlighet själva nämligen
Mvh Alexander
 
hej, jag har ca 100ton som motsvarar ungefär 10-12 containrar över. Vet en kille som kan köra för en överkomlig/lämplig summa.

A Alex_kulla skrev:
Hej!
Mina bekanta som bor i Övergran(bålsta) behöver fyllnadsmassor.
Hur mycket är det? Och kör ni ut det som det är skrivet innan i tråden eller behöver de hämta själva?
Tror ej att de har möjlighet själva nämligen
Mvh Alexander
 
M man_dizel skrev:
hej, jag har ca 100ton som motsvarar ungefär 10-12 containrar över. Vet en kille som kan köra för en överkomlig/lämplig summa.
Hej. Är eventuellt intresserad.
 
P Pvesterlund skrev:
Hej. Är eventuellt intresserad.
Absolut. Har skickat privat meddelande till dig. Var finns du?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.